שתף קטע נבחר

בנאדו פירגן לשחקנים: "יש גם ימים כאלה"

מאמן מכבי חיפה לא לקח ללב את ה-2:0 לבני יהודה - שקטע 11 משחקים רצופים ללא הפסד: "מכאן ממשיכים כולם יחד. הפער ממכבי ת"א ניתן לסגירה"

"כיף לשחק למען קהל כזה. למענם נעשה הכל - ניאבק על האליפות עד הסוף". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה, למרות ההפסד 2:0 לבני יהודה בבלומפילד.

 

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט:

 

חיפה החמיצה הזדמנות לצמצם שוב את הפער ממכבי ת"א, שעומד היום על 8 נקודות. "הפער הזה ניתן לסגירה. כבר היו דברים בעבר", אמרו במועדון. אגב, חיפה נעצרה אחרי 11 משחקים רצופים ללא הפסד בהדרכת אריק בנאדו, בהם זכתה ב-9 נצחונות ו-2 תוצאות תיקו. כמו כן, צברה 29 נקודות מ-33 אפשריות.

 

בנאדו ינסה במחזור הבא לשוב למסלול הנצחונות מול רמת השרון. מיד עם סיום המשחק אסף המאמן את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר

 להם: "כולם פה גברים אחד-אחד. אני אוהב אתכם. שיחקתם טוב, יש גם ימים כאלה. מפה אנחנו ממשיכים כולנו ביחד".

 

הקפטן, יניב קטן, אסף את חבריו ואמר להם: "בואו נרים את הראש ונמשיך הלאה ביחד. זה לא ישבור אותנו. זה מאחרינו לא קרה כלום. עכשיו יש משחק מול רמת השרון, נגיע בכדי לנצח אותו".

 

בחיפה מרוצים מחזרתו של החלוץ, דינו אנדלובו, לו היה זה משחק הליגה הראשון שלו מאז שנפצע בקרסול. הקשר, עידן ורד, יטוס בשבוע הבא ללונדון, שם יעבור ניתוח בכתף שישביתו לארבעה חודשים.

 

חן עזרא מנסה לעצור את יגיל ביטון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חן עזרא מנסה לעצור את יגיל ביטון(צילום: ראובן שוורץ)

 

 

החלוץ האמריקני, נח סדאווי, יושאל להפועל כפר סבא, נראה שגם המגן, עודד אלקיים, יושאל למכבי נתניה או קריית שמונה, החלוץ הקנדי, דניאל הייבר, מאוכזב שטרם שיחק בליגה וייתכן שגם הוא יושאל לאחת הקבוצות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אריק בנאדו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים