שתף קטע נבחר

רונאלדו: "חשוב שנגיע לישראל עם ביטחון"

כוכב נבחרת פורטוגל התייחס במסיבת עיתונאים למפגש עם אלי גוטמן וחניכיו בחודש הבא: "בשביל להגיע מוכנים צריך קודם כל לנצח מחר את אקוודור". וגם: צפו בכריסטיאנו מתקבל בקריאות "מסי, מסי" במולדתו

צעקות "מסי, מסי" על מנת לעצבן את כריסטיאנו רונאלדו כבר הפכו לעניין שבשגרה. בכל מקום אליו מגיע הכוכב הפורטוגלי הוא נתקל בתופעה, מכיוון שברור שהקהל של היריבות מנסה להוציא אותו משלוותו. אבל, הוא לא חשב שזה יקרה לו גם במדינה שלו.

 

ספורט ופלילים - כל הכותרות:

 

בעוד חודש תגיע נבחרת פורטוגל למשחק גורלי מול ישראל באצטדיון רמת גן. מחר (ד') היא תקיים משחק ידידות מול אקוודור בגימראיש. רונאלדו וחבריו הגיעו אמש לעיר, וכשהגיעו לבית המלון ציפתה להם כרגיל קבלת פנים מצד עיתונאים שציפו לראיונות, ואוהדים שקיוו לקבל חתימות.

 

רונאלדו, שחוגג היום (ג') יום הולדת 28, זכו לתשואות ממרבית הצעירים שהריעו לו ובירכו אותו, הסכים להעניק לאוהדים חתימות, אבל היו גם כאלה שהגיעו למקום בטוחים שלא יסכים לעשות זאת. הם קיבלו אותו בקריאות "מסי, מסי" ובוידאו המצורף, שצילמה הטלוויזיה הפורטוגלית, נראה השחקן מתעצבן לנוכח הקריאות בזמן שהעניק חתימה לאוהד.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לאחר מכן נשאל כל המקרה במסיבת העיתונאים של הנבחרת והגיב בכעס: "לא צריך לייחס לזה חשיבות, אני משחק כבר עשר שנים בנבחרת, השתתפתי במספיק משחקים שלה בשביל לא להתייחס לכל דבר כזה".

 

"לא מייחס חשיבות לקריאות". רונאלדו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"לא מייחס חשיבות לקריאות". רונאלדו(צילום: EPA)

 

כשהעיתונאים המשיכו לשאול על האוהד המעצבן

גער בהם רונאלדו: "תגידו לי, זה באמת יותר חשוב מאשר שאענה לשאלות על הנבחרת? אני מקצוען וכבר עשר שנים אני מגיע בגאווה למשימות שלה, היא כמו משפחה בשבילי".

 

רונאלדו סיפר במסיבת העיתונאים שהוא לא כשיר ב-100 אחוז למשחק, אבל הוסיף: "אם אשחק אתן את כולי לנבחרת. כל היריבות הדרום אמריקניות תחרותיות ויהיה משחק מאוד מעניין".

 

ובמקביל, הנבחרת של גוטמן מתכוננת במרץ לפינלנד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ובמקביל, הנבחרת של גוטמן מתכוננת במרץ לפינלנד(צילום: אורן אהרוני)

 

על העימות הצפוי מול ישראל אמר רונאלדו: "בשביל להגיע מוכנים לזה אנחנו צריכים לנצח את אקוודור ולצבור ביטחון. אחר כך נוכל לחשוב על המשימה הבאה". הצוות הרפואי של פורטוגל אמור להכריע אם הוא יטול חלק במשחק, שבוע לפני העימות הגדול בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

 

מאמן נבחרת פורטוגל, פאולו בנטו, זימן לסגל את הכישרון הצעיר של בנפיקה, אנדרה גומש, שיחליף את רובן מיקאל הפצוע. גומש (19) מהנבחרת הצעירה של פורטוגל, הוקפץ לבוגרת ומועמד לערוך בה הופעת בכורה. החלוץ נלסון אוליביירה מדפורטיבו לה קורוניה זומן במקום הוגו אלמיידה, שנפצע במשחק הליגה האחרון של בשיקטאש מול קרבוקספור. הבלם הפצוע פפה מריאל מדריד לא נכלל בסגל.

 

לא יעמוד לרשות פאולו בנטו. הוגו אלמיידה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לא יעמוד לרשות פאולו בנטו. הוגו אלמיידה(צילום: EPA)

 

הסגל המלא של פורטוגל

שוערים: בטו (סביליה), אדוארדו קרבליו (איסטנבול בויקשיר בלדיאספור),

רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון). שחקני הגנה: ז'והאו פריירה (ולנסיה), מיגל לופס (ספורטינג ליסבון), פאביו קונטראו (ריאל מדריד), לואיס נייטו (סיינה), ברונו אלבש (זניט סט. טרסבורג), ריקרדו קוסטה (ולנסיה), הנריקה סראנו (ויאדוליד).

 

קשרים: ז'והאו מוטיניו (פורטו), ראול מיירלש (פנרבחצ'ה), מיגל ולוסו (דינאמו קייב), קושטודיו מיגל קסטרו (בראגה), אנדרה גומש (בנפיקה), רובן אמורים (בראגה). חלוצים: נאני (מנצ'סטר יונייטד), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), הלדר פושטיגה (סראגוסה), דני אלבש גומש (זניט סט. פטרסבורג), אדר מאסדו (בראגה), נלסון אוליביירה (דפורטיבו לה קורוניה), סילבסטרה וארלה (פורטו).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים