שתף קטע נבחר

Beats Pill: גלולת המוזיקה של דוקטור דרה

סובלים מבני נוער המתיישבים לידכם ומפעילים מוזיקה מהטלפון? עם הביטס פּיל אתם הולכים לסבול יותר. הרמקול הנייד אלחוטי הזה מתחבר לכל מכשיר ומאפשר לשמוע מוזיקה בכל מקום - ובווליום גבוה

בשנתיים האחרונות נדמה שהמותג ביטס של דוקטור דרה נמצא בכל מקום. בסרטים, בתוכניות, בקליפים ובעיקר על האוזניים של ראפרים מפורסמים. המוצרים של ביטס לרוב נתפסים כאיכותיים אך מניסיוננו מדובר בהייפ מסחרי עם תמחור מוגזם, ולא איכות מוכחת. האם ה-Beats pill, רמקול נייד אלחוטי נטען, הוא עוד מאותו הסוג?

 

300 גרם של מוזיקה על בטריה ()
300 גרם של מוזיקה על בטריה

 

עיצוב

המותג ביטס ידוע בעיצוב הצעיר והעדכני שלו, וגם כאן הוא לא מאכזב. הרמקול כשמו הוא, מעוצב בצורת גלולה כשחלקה האחורי אטום ובו כל המחברים, וחלקה הקדמי רשת צפופה שמאחוריה מסודרים בשורה האלמנטים המרכיבים את הרמקול. מאחור תמצאו נורית המעידה על חיבור פעיל דרך בלוטות', כפתור הפעלה, חיבור ה-USB וכניסה ויציאת קול. בחלקה הקדמי תמצאו את כפתורי הווליום וגם לוגו מואר המתפקד ככפתור סנכרון לבלוטות'.

 

צליל שטוח בווליום נמוך, צליל מוצלח בווליום צורח ()
צליל שטוח בווליום נמוך, צליל מוצלח בווליום צורח

 

סאונד

מדובר במוצר ביניים שיעודו להחליף את הרמקול של הטלפון, או את המערכת הקטנה בחדר הילדים. ארבעת האלמנטים המרכיבים את הרמקול מספקים צליל נאה וברור ללא עיוותים גם בווליום גבוה למדי. מוזיקת קאנטרי שהיא לרוב אוורירית ולא תובענית במיוחד נשמעה מצוין. דווקא, מוזיקת פופ והיפ הופ, שסדרת מוצרי ביטס תמיד נתפסת כאחת המיועדת להן - קיבלה מענה בינוני ביותר עם באסים חלשים עד כדי לא קיימים. בווליום נמוך הצליל שטוח ואנמי, כשבווליום גבוה בצורה שאינה מניחה את הדעת הבאסים מתגלים אך עדיין אינם מרגשים. כהרגלה של ביטס היא אינה מספקת נתונים טכניים, אך נוכל לומר שהפּיל מספק עוצמה מאוד גבוהה, הרבה לפני שהצליל מתחיל להתעוות.

 

יש גם מהדורות מיוחדות. הרמקול זהה, הצבעים משוגעים ()
יש גם מהדורות מיוחדות. הרמקול זהה, הצבעים משוגעים

 

קישוריות

תהליך הצימוד קל למדי. דרך בלוטות' לוחצים על הלוגו המואר 3 שניות, ובוחרים ב-BeatsPill מהרשימה. ב-NFC, מוודאים שהאופציה קיימת ומופעלת בטלפון, מצמידים אותו לאיור הנמצא בחלקו האחורי של הרמקול, והטלפון ישאל אם אתם מעוניינים להתחבר. משם הוא יפעל כמו הבלוטות'. כאן ה-NFC משמש רק לצימוד המכשיר ולא להעברת המוזיקה עצמה.

 

כאשר ישנו טלפון מחובר אל הרמקול ניתן להשתמש בו כדיבורית ניידת, כשישנו מיקרופון רגיש מובנה בין הרמקולים. ישנה כניסת קול 3.5 מילימטר רגילה, שדרכה תוכלו לחבר כל מכשיר מתאים דרך הכבל המצורף, מצוין למכשירים הנמצאים בסמוך לרמקול או לחסכון בסוללה. בנוסף ישנה יציאת 3.5 מילימטר המעבירה את הצליל למגבר חיצוני או אפילו למכשיר הקלטה.

 

כניסת 3.5 מילימטר, בלוטות' ו-NFC מבטיחים חיבור זריז לכל מכשיר ()
כניסת 3.5 מילימטר, בלוטות' ו-NFC מבטיחים חיבור זריז לכל מכשיר

 

ניידות

במשקל 300 גרם ובאורך 19 סנטימטר, הגלולה של ביטס נכנסת לכל תיק וגם לא תסרבל את שולחן העבודה. הסוללה המובנית בפּיל תספיק לעד 7 שעות מוזיקה, כשאין התראה כלשהי על מתח נמוך. הרמקול מסוגל לפעול גם דרך השנאי המסופק, או בחיבור למחשב. צביעת בית הפכה לחוויה קלה יותר כשהמבנה ומחוצה לו התמלא במוזיקה חדה וברורה, וככל שזזנו בתוך המבנה, כך גם המוזיקה זזה איתנו.


 

העיצובים המגוונים הם תוצר של שיתוף פעולה עם חברת סקייטבורדים ()
העיצובים המגוונים הם תוצר של שיתוף פעולה עם חברת סקייטבורדים

 

לא לאניני מוזיקה

הביטס פּיל הוא רמקול אלחוטי נייד איכותי יחסית. הוא מספק סאונד ברור ונקי מעיוותים, וניידות גבוהה. עם זאת יש לו סוללה המספיקה לשימוש ממושך אחד ולא יותר, כך שהוא לא שימושי לטיולים ארוכים. לאלו המעוניינים במוזיקה באיכות סבירה לשים ליד המיטה בחדר, זהו פתרון מושלם. אך אם האיכות היא נושא חשוב עבורכם, זהו לא הרמקול בשבילכם.

 

מחיר הרמקול 999 שקל והוא בלעדי לרשת באג שגם מספקת שנה אחריות. 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים