שתף קטע נבחר

נתניה מתחרה על תואר אצטדיון השנה בעולם

אתר stadiumdb עורך תחרות בה ייבחר אצטדיון השנה בעולם מבין אלו שנפתחו במהלך 2012. זה שהוקם לאחרונה בנתניה נבחר לאחד מ-16 האצטדיונים שהגיעו לשלב הגמר. רוצים לדעת איך להצביע ולעזור לשים את נתניה על מפת הכדורגל העולמית? הפרטים בפנים

אין ספק שאצטדיון הכדורגל היפה והחדיש שנפתח בנתניה הוא מרשים ויפיפה למרות הפקקים הנוראיים מהם סובלים האוהדים שמגיעים למקום בשביל לראות משחקים. היום (ד') נודע כי האצטדיון החדיש נבחר כאחד מ-16 האצטדיונים מרחבי העולם שמתחרים על תואר אצטדיון השנה מטעם אתר stadiumdb. התחרות תתבצע באמצעות קולות גולשים מכל רחבי העולם ותישאר פתוחה עד ה-23.2.

 

ידיעות נוספות ב-ynet ספורט:

 

רוצים גם להצביע ולהשפיע? זה פשוט מאוד. לחצו כאן בשביל להיכנס ללינק של האתר שם תצטרכו לדרג חמישה אצטדיונים בדירוג של כוכב אחד עד חמישה כוכבים לאצטדיון האהוב עליכם.

 

האצטדיון בנתניה. ייבחר לאצטדיון השנה בעולם ב-2012? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
האצטדיון בנתניה. ייבחר לאצטדיון השנה בעולם ב-2012?(צילום: אורן אהרוני)

 

האצטדיון בעיר היהלומים נמצא ברשימה מכובדת ולצידו נמצאים אצטדיונים מפוארים אחרים כמו הארנה של גרמיו בפורטו אלגרו בברזיל, האצטדיון החדיש של ליל בצרפת, האצטדיון המרשים של יוסטון בארצות הברית וגם האצטדיון האולימפי מלונדון שיהפוך להיות ביתה של קבוצת ווסטהאם יוניייטד. אצטדיונים נוספים שמתחרים הם מדרום קוריאה, שבדיה, אוזבקיסטן ועוד.

 

האיצטדיון החדש בנתניה הוא מהמשוכללים ביותר ועלות בנייתו נאמדת בכ-240 מיליון שקלים ובקיץ הקרוב הוא יארח שני משחקים באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האצטדיון בנתניה
צילום: עידו ארז
מומלצים