שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ

גיא פניני: "אנחנו לא אנדרדוג בהיכל נוקיה"

לקראת ברצלונה הערב (21:05, שידור ישיר ב- ynet ספורט), שחקנה של מכבי ת"א סבור כי הביתיות יכולה לאזן בין הצהובים לספרדים: "צריכים להיות בפוקוס כל המשחק"

להיות או לחדול, ההזדמנות האחרונה, משחק על החיים והמוות. אפשר לבחור בכל אחת מהאפשרויות הללו, כי מכבי ת"א תגיע הערב להיכל נוקיה (21:05, שידור ישיר ב- ynet ספורט) למשחק מול ברצלונה, כשהיא יודעת, שרק ניצחון יוכל לעזור לה להגיע למקום הרביעי בבית, ממנו מעפילים להצלבה.

 

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

31 פעמים נפגשו שתי הקבוצות, כשהמאזן עומד על 12:19 לזכותם של הספרדים. עוד נתון שעומד לזכות הקטאלונים, זו העובדה שברצלונה, מעבר לנשקים הקטלניים שיש לה בהתקפה, היא גם קבוצת ההגנה הטובה ביותר ביורוליג וסופגת 66.5 נק' בלבד למשחק.

  

ואם כבר נשק קטלני, קרלוס נבארו צריך הערב שלשה אחת כדי להוביל את היורוליג בקלעי השלוש, ובכך יעבור את חברו באזילה, כשלשניהם כרגע יש 421 נק' מחוץ לקשת. מכבי ת"א זכתה כזכור בגביע המדינה בשבוע שעבר, ברצלונה זכתה ביום רביעי האחרון בגביע המלך הספרדי לאחר ניצחון בגמר על ולנסיה.

 

 

הקבוצה של דיויד בלאט שמחזיקה במאזן של 4 הפסדים מול 2 ניצחונות יודעת שהפסד הערב יסיים למעשה את העונה האירופית של הקבוצה. הצהובים יחסרו גם הערב את ליאור אליהו הפצוע. אליהו התחיל לרוץ השבוע על מכשיר ה-Anti Gravity Treadmill בקליניקת מדיקס של פיסיותרפיסט מכבי, רפי וירשובסקי. המכשיר יאפשר לו לשמור על הכושר הגופני בזמן מהפציעה ולקצר את תקופת ההחלמה.

 

אליהו שומר על כושר (יח"צ) (יח
אליהו שומר על כושר(יח"צ)

 

גיא פניני, שלאחרונה זוכה ליותר דקות משחק, אמר לקראת הערב: "אני לא מפריד בין היורוליג,

הליגה או הגביע. זה נכון שביורוליג קיבלתי פחות דקות, אבל אני רוצה המשכיות. מול חיפה שיחקתי טוב והרגשתי טוב וזה המשיך נגד גליל גלבוע. אני מרגיש טוב עם עצמי ואני בטוח שברגע שאעלה למגרש אעשה הכל, ארגיש טוב וזה הכי חשוב. אנחנו צריכים לשחק טוב 40 דקות. בשני המשחקים, שהפסדנו בבית מול אולימפיאקוס וקאחה לבוראל שיחקנו טוב רק 20 דקות, וזה לא מספיק.

 

"צריכים לבוא בפוקוס כל המשחק, לשחק את המשחק הטוב שלנו ואז נוכל להתמודד עם ברצלונה האיכותית. איך מנצחים? נלחמים, נותנים את הגוף ועושים את הכל כדי לעצור אותם. אין פה נוסחה מדוייקת. פשוט צריכים לתת יותר, בטח כשליאור חסר. איבדנו כבר שני משחקים בנוקיה ולא מגיע לקהל שלנו ולא מגיע לנו, אחרי העבודה הקשה שאנחנו משקיעים, להפסיד שוב. אנחנו רוצים להחזיר עם ניצחון גדול.

 

פניני חוגג את הזכייה בגביע. נכנס לכושר לאחרונה  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פניני חוגג את הזכייה בגביע. נכנס לכושר לאחרונה (צילום: עוז מועלם)

 

"אני לא חושב שאנחנו אנדרדוג בנוקיה. נכון שהם קבוצה מדהימה, אבל אנחנו צריכים לבוא, להסתכל להם בעיניים ולא לפחד. על הנייר זה המשחק הכי קשה שלנו, זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. אני בטוח שהקהל יעשה הר געש שיעזור לנו. אנחנו יודעים שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח לאור התוצאות שלנו. איבדנו בנוקיה שני משחקים, כולם יודעים את המשמעות של המשחק, גם מבחינת המצב בבית וגם מבחינת מומנטום. אנחנו רוצים המשכיות אחרי הגביע. ניצחון ייתן לנו 'פוש' אדיר להמשך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא פניני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים