שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

ההצגה הטובה בעולם / טור

זו הייתה ריאל מדריד במיטבה, מול ברצלונה שבעה ועייפה. זה היה מופע ענק של המאסטרו רונאלדו, מול עוד ערב חלש של מסי. אבי נימני התרגש מעוד קלאסיקו משובח

חברים יקרים, הקלאסיקו הוכיח שוב שהוא הצגת הכדורגל הטובה בעולם. זכינו לראות הלילה את ריאל מדריד במיטבה מול בארסה עייפה ושבעה, שחייבת לחשוב על זריקת מרץ להמשך הדרך.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ז'וזה מוריניו יכול להיות גאה בשחקניו, שעשו קודם כל עבודת הגנה מושלמת עם קווים של ארבעה בהגנה וחמישה בקישור, צפיפות, חיפוי ואגרסיביות, שניטרלו את מסי וחבריו לחלוטין. ההחלטה של מוריניו לתת לוראן, הבלם הצרפתי הצעיר, לשחק לפני פפה הוכיחה את עצמה בגדול. וראן משלים את ראמוס מצוין ואף הבקיע את השער השלישי. בהדרגה הוא הופך לאחד הבלמים הטובים בעולם.

 

המאסטרו. כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
המאסטרו. כריסטיאנו רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

בקישור, חדירה וצ'אבי אלונסו ביצעו עבודת הגנה מושלמת,

וקיבלו תמיכה מדהימה מאוזיל ודי-מריה, ששיחקו מצוין, אך מעל כולם כמובן - המאסטרו בגדולתו. כריסטיאנו רונאלדו במשחק אדיר, עם שילוב של ניסיון, איכות והכי חשוב - תוצרת במאני-טיים, ניצח את מסי בגדול.

 

בארסה נראתה כבויה ועייפה, עם חוליית הגנה חדירה. היא חייבת למצוא את הנוסחה לחזרה מהירה למסלול, כדי לא להיכנס למשבר מתמשך. המפלה בסאן-סירו ועכשיו ההדחה מגביע המלך, הן סימני אזהרה ברורים. ברצלונה חייבת להתעשת, ומהר, כדי להגיע לגומלין בעוד שבועיים מול מילאן בראש אחר, ובעיקר כדי לשמור את חלום הצ'מפיונס בחיים.  

 

לא הערב שלו. מסי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא הערב שלו. מסי(צילום: AFP)

  

אין לי ספק שזה הזמן של רונאלדו, הוא בשיאו לא רק מבחינה מקצועית, אלא בעיקר מבחינה מנטלית. הוא נראה שמח ומאושר על הדשא. אותנו אגב, זה צריך להדאיג לקראת המפגש מול פורטוגל.

 

 מנגד, מסי נמצא בירידה, ואליו מתווספים כל שחקני החלק הקדמי. בסופו של יום, הכל ברגליים של הפרעוש. בשביל הכדורגל, אני מקווה שהוא יחזור לכושרו הטוב במהירות. הוא היחיד שמסוגל לעשות את זה בלחיצת כפתור. אין כמו ללכת לישון אחרי קלאסיקו. זה הולך להיות לילה מושלם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
מוריניו חוגג עם וראן
צילום: AFP
מומלצים