שתף קטע נבחר

ג'ון פנטסיל התמוטט ונלקח לביה"ח

המגן הגנאי השייך להפועל תל אביב הובהל לבית החולים, טופל ושוחרר. בפורומים במולדתו נכתב כי פירסם הודעה המעידה על כוונה להתאבד, האדומים לא מצליחים ליצור עמו קשר

ג'ון פנטסיל עובר משבר. המגן הגנאי השייך להפועל תל אביב, שוחרר תחילת השבוע בעקבות אחרי שנחשב בתקיפת אשתו. כעת דווח שהוא התמוטט ונלקח לטיפול בבית החולים. דיווחים בפורומים באינטרנט בגאנה מדברים על כך שהוא ניסה לשים קץ לחייו.

 

פרשת ג'ון פנטסיל:

 

מגן נבחרת גאנה התמוטט בביתו והובהל לבית החולים כשהוא סובל מהתייבשות ותשישות. בפורום באינטרנט בגאנה נכתב כי השחקן פירסם במסנג'ר הודעה המעידה על כך שהוא התכוון להתאבד.

 

עובר משבר. ג'ון פנטסיל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עובר משבר. ג'ון פנטסיל(צילום: AFP)

 

בהודעה שנכתבה בשמו של פנטסיל נמסר: "אנוח על משכבי בשלום, להתראות אהוביי". לאחר מכן הוא התמוטט כשהסיבה לכך לא ידועה. על פי

ההודעה בפורום, פנסטיל שוחרר לאחר מכן מבית החולים וכתב הודעה חדשה: "זה היה קרוב, תודה חבר'ה".  

 

השחקן אמור להתייצב בתחנת המשטרה ולחתום לאחר ששוחרר ממעצר. משפחת פנטסיל פירסמה הודעה באמצעות יועץ התקשורת שלה, אבנאר איידו: "ג'ון פנטסיל הובהל למרבה הצער לבית החולים לאחר שסבל מהתייבשות ותשישות".

 

"הוא טופל ושוחרר לביתו לצורך המשך תהליך ההחלמה. השבוע האחרון היה קשה מהבחינה הרגשית למשפחתו, והדבר קיבל ביטוי במקרה המצער שהתרחש הבוקר. משפחת פנטסיל מודה לממשלת גאנה ולהתאחדות הכדורגל שלה על התמיכה שהיא מקבלת, אנו מבקשים מאמצעי התקשורת לכבד את הפרטיות שלנו".

 

פנטסטיל עצמו יצר קשר עם אנשי הפועל ת"א על מנת להרגיעם, והודיע להם כי מדובר בפרסומים שקריים כחלק ממסע ההשמצה שנועד לפגוע בו.

 

בהכנת הידיעה השתתפו נדב צנציפר ואלמוג שריד

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים