שתף קטע נבחר

לליגה חוקים משלה: מכבי ת"א - בני סכנין 0:3

ההדחה המפתיעה בגביע לבית"ר ירושלים? היסטוריה. הצהובים הוכיחו שבליגה זו אופרה אחרת, רשמו ניצחון שישי ברציפות והביסו ללא תנאי ב"דוחא" את היריבה החלשה. טיבי (20), פריצה (61) וקינוח נהדר של ראדי (82) ניצחו את המשחק והגדילו מחדש את הפער ממכבי חיפה בפסגה ל-11 נקודות

מכה קלה בכנף. אוהדי מכבי ת"א חששו כי ההדחה באמצע השבוע, בשמינית גמר גביע המדינה בהפסד לבית"ר ירושלים, תפגע אולי במאבקי האליפות בליגה, אבל השחקנים הצהובים הוכיחו שבליגה, לפחות נגד בני סכנין , העניינים נראים אחרת.

 

 

הכתבות שעשו את הסופ"ש:

 

מכבי שלטה במשחק כבר מההתחלה ובדקה ה-20 עלתה ליתרון משער נגיחה של איתן טיבי, שהיה השער הראשון שלו במדים הצהובים. ראדה פריצה, הכפיל בדקה ה-61 עם שערו הרביעי במכבי ומהראן ראדי קינח עם בעיטה חופשית מסובבת לחיבורים בדקה ה-82. בעקבות הניצחון שוב גדל הפער בפסגה, גם אם זמנית, ל-11 נקודות מהשנייה בטבלה, מכבי חיפה ובסיום 0:3 לצהובים.

 

הצהובים חוגגים עוד שער ב"דוחא" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
הצהובים חוגגים עוד שער ב"דוחא"(צילום: זהר שחר)

 

אוסקר: "היה חשוב להרים את השחקנים אחרי ההפסד לבית"ר"

בסיום המשחק מספר אוהדי סכנין קיללו וחלקם אף קיללו את מואנס דאבור, חלוץ מכבי ת"א לאחר שטענו כי הוא הניף לעברם אצבע משולשת. מאמן מכבי, אוסקר גארסיה , אמר בסיום: "עבורנו אין כזה דבר משחק קל, אנחנו צריכים לעבוד קשה החל מהדקה הראשונה ועד לאחרונה. היה חשוב מאוד להרים את השחקנים אחרי ההפסד לבית"ר,אנחנו מנסים לבנות קבוצה חזקה מנטאלית לשבע השנים הקרובות".

 

המאמן המאוכזב, שלומי דורה , הוסיף: "התחלנו את החצי השני טוב, מכבי איכותית יותר ואין מה לדבר. חבל שלא ניצלנו את המצבים הנייחים שלנו. אני לא מתרץ את ההפסד בעייפות, המלחמה שלנו תהיה בפלייאוף התחתון, לא הרמנו מראש ידיים אבל הרמה שלנו היא לא לקרבות עם מכבי ת"א ומכבי חיפה".

 

בני סכנין נגד מכבי ת"א. לא כוחות ב"דוחא" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
בני סכנין נגד מכבי ת"א. לא כוחות ב"דוחא"(צילום: זהר שחר)

 

מהלך המשחק 

16': ההזדמנות הראשונה המסוכנת במשחק הייתה של האורחים בצהוב. הגנת סכנין הרחיקה כדור בצורה לא טובה ומהראן ראדי שלח בעיטה חזקה מ-20 מטרים שעברה בסמוך לקורה.

 

20': שער! מכבי תל אביב עלתה ל-0:1. כדור קרן של הצהובים פגש את ראשו של איתן טיבי שנגח כדור בסמוך לקורה וכבש שער ראשון מזה ארבע שנים בשביל להעלות את הצהובים ליתרון.

 

אלירן עטר מראה לנו ולעלי עותמאן את הגב (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אלירן עטר מראה לנו ולעלי עותמאן את הגב(צילום: זהר שחר)

 

37': הזדמנות נוספת לצהובים. הגנת סכנין שוב לא הצליחה להרחיק טוב את הכדור וראדה פריצה בעט מ-18 מטרים כדור שטוח חזק שקנדיל עצר.

 

50': פריצה היה חייב לכבוש כשקיבל כדור ארוך מהגנת הצהובים, התגבר על אבו סלאח ובאחד על אחד מול קנדיל שלח את הכדור מעל המשקוף.

 

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים בסכנין (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים בסכנין(צילום: זהר שחר)

 

61': שער! מכבי תל אביב עלתה ל-0:2. כדור קרן של מהראן ראדי מצא את החלוץ השבדי המצויין, ראדה פריצה, שבעט משישה מטרים בשביל להכניע את קנדיל. שער רביעי העונה של השבדי.

 

82': שער! מכבי תל אביב כבר ב-0:3. מהראן ראדי קינח בשער נפלא את החגיגה הצהובה בדוחא עם בעיטה חופשית מסובבת לחיבורים מ-25 מטרים.

 

קנדיל לא מצליח לעצור את הבעיטה של ראדי שמסובבת לחיבורים (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
קנדיל לא מצליח לעצור את הבעיטה של ראדי שמסובבת לחיבורים(צילום: זהר שחר)

 

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח, עידן ויצמן, אדיר טובול;

אימורו לוקמן, חאלד חלאיילה (68, מחמוד עבאס), אחמד קאסום (46, ג'קו עראפת), מוחמד כליבאת; חאמד גנאים, ירו בלו.

 

מכבי ת"א: וינסנט אניימה; שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו; גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה; אלירן עטר (62, מואנס דאבור), ראדה פריצה.

פורסם לראשונה 02/03/2013 17:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
שחקני מכבי ת"א חוגגים
צילום: זהר שחר
מומלצים