שתף קטע נבחר

מה בין פורים לאסון התאומים? תשאלו את איראן

רשת חדשות איראנית השתמשה בתמונה של שני ילדים ישראלים שהתחפשו למגדלי התאומים כדי להצדיק תיאוריית קשר על פיגועי 9/11. במאמר הזוי נגד היהדות לא מסתפק הכותב בביקורת רק על התחפושת וגם תוקף את חג פורים: "אסתר פיתתה את מלך פרס והערימה עליו"

תחפושת מקורית ודי מושקעת של תאומים בני 7 בפורים גרמה לתיאוריית קונספירציה באיראן. מאמר שכתב ד"ר קווין בארט, ופורסם היום (שבת) באתר האינטרנט של press tv, טוען כי מדובר בהבעת שמחה ישראלית לכך שפיגועי 11 בספטמבר הצליחו. כותב המאמר מדגיש כי בתחפושת נראים שני המטוסים שגרמו לקריסת המגדלים בניו יורק, דבר שמוכיח כי המזימה הציונית הצליחה.

 

עוד חדשות בעולם:

אובמה טלפן לפוטין: מרוצה מטיפולך בעניין איראן

בלי ללמוד נהיגה: בלמה אוטובוס שנהגו התעלף

דמשק: "נפגע אחד מבתי הכנסת העתיקים בעולם"

 

הכותב השווה את חג פורים, שאותו כינה חג מוזר, לפיגועי 11 בספטמבר. הוא כתב שפורים מהלל את אסתר המלכה, שהסתירה שהיא יהודייה ופיתתה את מלך פרס. לאחר מכן היא הערימה עליו ובכך נשחטו 75 אלף איש, שהוגדרו "אויבי היהודים".

 

הדיווח בתקשורת האיראנית על התחפושת והקונספירציה ()
הדיווח בתקשורת האיראנית על התחפושת והקונספירציה

  

ד"ר בארט, המשמש כמרצה באוניברסיטה בוויסקונסין ומגיש תוכנית רדיו, כתב במאמר כי במילים אחרות בפורים חוגגים את השקר היהודי, שהגיע לרמות הגבוהות ביותר ולמניפולציה שהובילה את מנהיגי האימפריה הפרסית לאשר טבח ב"אויביהם של היהודים". הוא הסביר כי בימים אלה, מלכות אסתר המודרניות רוצות להרוג עשרות מיליוני חפים מפשע ולא רק 75 אלף כמו בימי אסתר המלכה ומרדכי היהודי.

 

הכותב הוסיף כי אם ישראל תצליח במזימתה לגרום לארצות הברית לתקוף את איראן, או במילים אחרות לגרום לפרוץ מלחמת עולם שלישית, מלכות אסתר המודרניות יגרמו לא רק לעשרות מיליוני הרוגים, אלא אפילו למאות מיליונים שיאבדו את חייהם במלחמה.

 

ד"ר בארט, שזה אינו המאמר האנטי-הישראלי הראשון שלו באתר הטלוויזיה האיראנית, אמר כי הילדים שהתחפשו לפיגועי ה-11 בספטמבר הם לא הציונים הראשונים שחוגגים את ההתקפה הגדולה ביותר של ישראל על אמריקה. הוא אמר כי חמישה מרגלים של המוסד כיוונו את מצלמותיהם לעבר מגדלי התאומים בבוקר ה-11 בספטמבר, וקלטו בעדשת המצלמה את המטוס הראשון פוגע באחד המגדלים. הוא ציין כי סרטון הווידאו הזה מעולם לא פורסם.

 

הוא המשיך עם תיאוריית הקונספירציה וכתב כי כאשר המטוסים פגעו בתאומים הישראלים שמחו מאוד. הם זינקו, קפצו גבוה ו"נתנו כאפות" זה לזה. כאשר המגדלים עלו באש, כתב ד"ר בארט, הם צילמו זה את זה מחזיקים סיגריות דלוקות על רקע המגדלים. בשלב הבא, הוא כתב, סוכני המוסד לא יכלו לעצור את שמחתם, כשהמגדלים קרסו ושתוכניתם הצליחה. בהמשך המשיך ד"ר בארט בתיאוריה ההזויה שלו.

 

הטוקבקיסטים האיראנים קנו את התיאוריה. אחדים כתבו כי על איראן להתכונן לתקיפה, אחרים תקפו את ישראל והציונים. המאמר עצמו פורסם בהבלטה באתר האינטרנט באיראן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המאמר והתחפושת בתקשורת האיראנית
מומלצים