שתף קטע נבחר

דוד: "מרוצה מצורת המשחק, מאוכזב מהתוצאה"

מאמנה של הפועל ת"א לאחר ה-1:1 מול אשדוד: "שיחקנו הרבה יותר טוב מבמשחקים שניצחנו". יוסי מזרחי: "היינו מסוכנים מאוד, לא נרד ליגה"

הפועל תל-אביב סיימה הערב (ש') ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד ונותרה במקום השלישי במרחק של נקודה בלבד מהאלופה, עירוני קריית שמונה הנושפת בעורפה. סטפן שצ'פוביץ' העלה את הקבוצה של יוסי מזרחי ליתרון בדקה השלישית, אך עומר דמארי הישווה בפנדל בדקה ה-45.

 

עוד בynet ספורט:

 

אשדוד בעקבות התיקו נותרה עם סיכוי נמוך להעפיל לפלייאוף העליון. כדי להגיע לשם היא תצטרך לגבור על בני יהודה במחזור הבא ולקוות להפסדים של הפועל רמת השרון להפועל באר שבע ושל בית"ר ירושלים מחר למכבי חיפה ובמחזור הבא למכבי ת"א.

 

מאמנה של הפועל ת"א, פרדי דוד אמר בסיום: "אני מרוצה מצורת המשחק שלנו אך מאוכזב מהתוצאה. אני חושב שהיינו היום הרבה יותר טובים מבשני המשחקים האחרונים שהסתיימו בניצחונות. אם נקפיד לשחק בצורה הזו, אנחנו גם נשחק טוב וגם ננצח. לא ניכנס למרה שחורה בגלל פציעות, אנחנו מועדון חזק ונמשיך בקו שלנו. יש לנו הרבה מה לתרום לכדורגל".

 

מהצד השני, מאמנה של אשדוד, יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "אפשר להגיד שאני מאוכזב. הפועל שלטה במשחק, אבל היינו מסוכנים מאוד. הגענו לשני מצבים של 100% שער, במצב שלנו אם היינו מנצחים זה היה דבר גדול. אנחנו לא נרד ליגה".

 

מזרחי גם הסביר את הבחירות שלו בהרכב: "אצלי לא משחקים לפי תעודות זהות, זה לא משנה מי ותיק או צעיר, אני משחק עם מי שיכול לעזור לי והכול לגופו של עניין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרדי דוד. "מאוכזב מהתוצאה"
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים