שתף קטע נבחר

"לא בטוח שגבר יכול היה לכתוב את זה"

נורית גלרון ורונה קינן יופיעו יחד על הבמה לרגל יום האישה, וישירו זו משיריה של זו. ל-ynet הן מספרות על הבחירות המוזיקליות ועל הצורך לקיים ימים כאלה: "כבוד לנשים שסללו את הדרך עד הלום". צפו בראיון והאזינו לשני ביצועים מיוחדים

 

בסוף השבוע יצויין יום האישה הבינלאומי והחגיגות מגיעות אל הבמה. רגע לפני שהן עולות בשתי הופעות מיוחדות, תפסנו את נורית גלרון ורונה קינן בחדר החזרות. כאן תוכלו לצפות בשיחה עם השתיים ולהאזין לשני ביצועים מיוחדים - האחד לשיר "הלילות הקסומים" שכתבה עדה נסטוביץ' והלחין אילן וירצברג, והשני - "ציור" שכתב שלמה גרוני והלחין יחד עם מתי כספי.

 

"זה מופע שאני מארחת בו את רונה",סיפרה גלרון ל-ynet, "אני אשיר שני שירים של רונה, רונה תשיר שני שירים שלי, ויחד אנחנו מאוד נהנות". בין השתיים קיימת היכרות רבת שנים, ובין היתר הלחינה קינן את אחד השירים באלבומה של גלרון מ-2006, "מה שהשמיים נותנים".

 

"זה ממש לא משנה לי אם גבר או אשה כתבו את השיר", אומרת גלרון - וקינן מגיבה: יש שירים שברור לך שגבר לא יכול היה לכתוב את זה". על הבחירה בשירים למופע היא מספרת: "זו היתה עבודה כל כך מעניינת מבחינתי לנבור ברפרטואר של נורית שהוא מלא בחומרים יפהפיים, זה היה קשה בצורה בלתי רגילה לבחור".

 

להופעה יצטרפו על הבמה גיא ויינגרטן בפסנתר ועיבודים, גלעד אפרת בקונטרבס, עופר פלד בסקסופון וחליל, וטל כהן בתופים.

 

השתיים יופיעו ב-7 במרץ (ה') במועדון הזאפה בירושלים ולמחרת במועדון הזאפה בהרצליה. לא רק הן מגיעות לחגוג את יום האישה: ב-7 במרץ תארח אפרת גוש את דנה עדיני וסיון טלמור בזאפה תל אביב, מירי מסיקה תעלה בשני מופעים מיוחדים ב-8 במרץ בתיאטרון הבימה בתל אביב וב-11 במאי באמפי שוני שבבנימינה.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלה אלטמן
נורית גלרון ורונה קינן. מתכוננות להופעה
צילום: אלה אלטמן
לאתר ההטבות
מומלצים