שתף קטע נבחר

טוני איומי מבלאק סבאת' כתב שיר לאירוויזיון

הגיטריסט טוני איומי מלהקת המטאל הוותיקה "בלאק סבאת'" כתב את בלדת הרוק "Lonely Planet", אותו תבצע הלהקה הארמנית Dorians על בימת האירוויזיון. "תמיד חשבתי לעצמי, 'הו לא, רק לא האירוויזיון' - והנה אני בפנים", אמר לתקשורת

תרומה מפתיעה מצד אחד מכוכבי המטאל הגדולים בעולם - לתחרות הטראשית ביותר בעולם. טוני איומי, הגיטריסט הוותיק של חלוצת המטאל "בלאק סבאת'", כתב את השיר שייצג את ארמניה בתחרות שתיערך במאי הקרוב במאלמו שבשבדיה - כך דיווחו אמש (ד') ב-BBC.

 

 

מדובר בבלדת רוק בשם "Lonely Planet", אותו תבצע בתחרות להקה בשם Dorians. "עשיתי הרבה דברים בחיי, אבל אף פעם לא עשיתי את זה", אמר איומי בן ה-65. "העניין הוא שתמיד חשבתי לעצמי, 'הו לא, רק לא האירוויזיון' - והנה אני בפנים".

 

על החתום: טוני איומי. Dorians - Lonely Planet

 

איומי מוכר לציבור הארמני מזה שנים: ב-1988 הוא סייע, לצד מוזיקאים בולטים נוספים, לגייס תרומות לשיקום נזקי רעידת אדמה חזקה שפקדה את המדינה -

דבר שגבה את חייהם של עשרות אלפים, והותיר מאות אלפים ללא קורת גג. לפני מספר שנים הוא שוב חזר למדינה ועזר, יחד עם גיטריסט קווין בריאן מיי, לגייס כספים לשיקום של בית ספר למוזיקה.

 

דרך הקשרים הללו של איומי למדינתם, הגיעו אליו חברי להקת "Dorians" - בהתחלה הוא סירב לבקשתם ("זה נראה לי מאוד מוזר, לכתוב שיר לאירוויזיון"), אך בסוף הסכים: "אמרתי להם, 'יש לי בלדת רוק, אשלח לכם אותה'", סיפר איומי, שבשנה האחרונה גם מתמודד עם מחלת הסרטן ובמקביל שוקד עם חבריו ל"בלאק סבאת'" על אלבום הקאמבק של הלהקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טוני איומי. בדרך לאירוויזיון, בערך
צילום: gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים