שתף קטע נבחר

אוסקר: "לאמן באירופה? רוצה להישאר במכבי"

מאמן מכבי ת"א דיבר על עתידו בשנה הבאה במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים בשבת והוסיף: "אני לא חושב על הפער שגדל ממכבי חיפה. אני בפוקוס רק על המשחק נגד בית"ר". דור מיכה: "היינו בסוג של אופוריה לפני משחק הגביע נגד בית"ר וזה הדליק אצלנו נורה אדומה"

לא עוזב את העיר? בדרך כלל מסיבות העיתונאים של אוסקר גרסיה , מאמן מכבי ת"א , הן די משעממות. הציטוטים בנאליים, התשובות חוזרת על עצמן והצהרות מפוצצות לא יוצאות מחדר התקשרות בקריית שלום.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אלא שהיום (ה') במסיבת העיתונאים שערכו הצהובים לקראת המפגש ביום שבת נגד בית"ר ירושלים , גרסיה סוף סוף נתן כותרת אחת מעניינת שבוודאי תשמח את אוהדי המועדון. כשנשאל המאמן על תוכניותיו לשנה הבאה והאם הוא רוצה לאמן באירופה, הוא ענה: "אני רוצה להישאר בקבוצה בעונה הבאה. אירופה? אני רוצה להיות שם עם מכבי תל אביב".

 

גרסיה דיבר כמובן גם על המפגש הצפוי נגד בית"ר, הקבוצה היחידה העונה שמכבי ת"א לא ניצחה. "שיחקנו לאחרונה נגדם וידענו שהם לוחצים טוב על הכדור ושיש להם קבוצה מאוד טובה", אמר המאמן. "במשחק

הגביע לא הגענו להרבה הזדמנויות להבריע נגדם ונצטרך לעבוד על זה".

 

על הפער בפסגת הטבלה ממכבי חיפה שצמח לעשר נקודות, הוסיף: "אני רוצה שהשחקנים שלי לא יחשבו על הפער של הנקודות מחיפה, אלא שיחשבו לנצח בכל משחק. אני רוצים לשפר את כמות הנקודות שלנו, יש לנו כבר עכשיו נקודה יותר מהשנה שעברה ויש לנו עוד 11 משחקים לשחק. המטרה השנייה היא להעפיל לאירופה, וזה עדיין לא הובטח מבחינת המתמטיקה. אני חושב רק על המשחק נגד בית"ר ואיך לנצח אותם ולא על שאר המשחקים או לטווח ארוך".

 

אוסקר גרסיה מבסוט במכבי ת"א. רוצה להגיע לאירופה עם מכבי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוסקר גרסיה מבסוט במכבי ת"א. רוצה להגיע לאירופה עם מכבי(צילום: עוז מועלם)

 

על המשך דרכו במועדון, אמר: "אני מאוד שמח להיות פה וההרגשה שלי כרגע היא שאני רוצה להישאר. קיבלתי העונה כמה הצעות מאירופה, לא רק זאת מברוז', אבל בחרתי להישאר במכבי".

 

 

הקשר הצעיר, דור מיכה, הוסיף: "הבאנו את עצמנו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו וזה בידיים שלנו. אם נמשיך ביציבות כמו שהיה עד עכשיו אנחנו יכולים להמשיך עד הסוף. עדיין לא בירכו אותי על האליפות וכולם מבינים שיש פלייאוף קשה. אנחנו במצב טוב מאוד והכל תלוי בנו. אם נשמור על היכולת שאנחנו מציגים בחודשים האחרונים, אין לי ספק שנזכה בתואר".

 

דור מיכה. "אם נשמור על היכולת, אין לי ספק שנזכה בתואר" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דור מיכה. "אם נשמור על היכולת, אין לי ספק שנזכה בתואר"(צילום: ראובן שוורץ)

 

על בית"ר אמר: "אנחנו לומדים את הקבוצה השנייה ובטוח שנצטרך לשחק יותר טוב מאיך ששיחקנו נגדם בגביע ונבוא אחרת למשחק הזה. יש לנו את הכלים להתמודד עם בית"ר. היה לנו סוג של אופוריה לפני שהפסדנו בגביע לבית"ר, וזה הדליק אצלנו נורה אדומה".

 

על העתיד שלו, הוסיף מיכה: "באופן אישי אני חושב שאני יכול לשחק באירופה, אבל בינתיים אני חושב רק על לקחת אליפות עם מכבי. ידעתי לשמור על עקביות ויציבות בשנתיים האחרונות שאני בבוגרים ואני חושב שאני יכול לשחק יותר טוב ממה שאני נראה עכשיו ויכול להשתפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
אוסקר גרסיה
צילום: יובל חן
מומלצים