שתף קטע נבחר

נתניהו, לפיד ובנט ייפגשו שוב: "המו"מ מתקדם"

ב-13:00 בצהריים ייפגש שוב ראש הממשלה נתניהו עם יאיר לפיד ונפתלי בנט. אמש נועדו למשך שעתיים ואחר כך נפגשו צוותי המשא ומתן עד לשעה 4:00 לפנות בוקר. היום מקווים לסגור את הקצוות בנושאי השוויון בנטל, מספר השרים וחלוקת התיקים והוועדות בכנסת

אחרי שיחות מרתוניות בניסיון להרכיב ממשלה שנמשכו עד השעה 4:00 לפנות בוקר (יום ב'), מדווחים הצדדים על התקדמות במגעים. בחלק מנושאי המחלוקת יש הסכמות. הצדדים מקווים לסגור היום את כל הקצוות שנותרו: מתווה השוויון בנטל, הסכמות על מספר השרים וחלוקה סופית של התיקים וועדות הכנסת.

 

מרכיבים ממשלה - דיווחים נוספים ב-ynet:

פגישה מכריעה: נתניהו, לפיד, בנט נפגשו בי-ם

הקרב על תיק החינוך: כמה בגרויות יבוטלו?

ליברמן: ר"מ שהוא גם שר בכיר? מה חדש כאן 

 

הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד וליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נמשכה כשעתיים ונגמרה בחצות. הצוותים המשיכו לדון בנושאים השונים עד השעה 4:00 לפנות בוקר והם ייפגשו שוב ב-13:00 בירושלים. ראש הממשלה מתכוון גם היום לנהל את המשא ומתן באופן פעיל והוא זימן לפגישה בצהריים את לפיד, בנט וגם את אביגדור ליברמן.

 

עם בואו לפגישה אמש, אמר בנט: "אנחנו באים להרכיב ממשלה יציבה וטובה לעם ישראל. אני מקווה שבשעות או בימים הקרובים נשלים את המלאכה בעזרת השם". קודם לפגישה היו נתניהו ובנט באירוע לרגל הגיעו של הרב חיים דרוקמן לגבורות, שנערך בישיבת אור עציון. גורמים ביש עתיד אמרו אמש כי המשא ומתן עסק בעיקר במתווה השוויון בנטל ורק בשלב מאוחר יותר יגיע למספר השרים ולחלוקת התיקים. 

 

גורמים בליכוד-ביתנו האשימו אמש את מפלגתו של לפיד ואמרו שבפגישה אחר הצהריים, חזרו בהם נציגי יש עתיד מההסכמה על מתווה משותף לשוויון בנטל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יאיר לפיד
צילום: גיל יוחנן
נפתלי בנט
צילום: גיל יוחנן
בנימין נתניהו
צילום: מרק ישראל סלם
מומלצים