שתף קטע נבחר

צילום: shutterstock

פירון מתרגש: "לעשות מהצעירים בני אדם"

שר החינוך המיועד מיש עתיד אמר בראיון לאולפן ynet כי הוא מלא "תחושת פחד מגודל המשימה" ובא לעבוד אצל נתניהו. "מקווה שהמערכת תעסוק יותר בחינוך ופחות בהישגים". שר הפנים היוצא ישי תוקף: "הממשלה הוקמה על בסיס שנאה"

 

"אני מתכוון כרגע לחשוב כמה ימים, אני חושב שזה יהיה לא ראוי ומלא ביוהרה לדבר עכשיו על תוכניות". כך אמר הבוקר (יום ה') ח"כ שי פירון מיש עתיד שהתייחס בראיון לאולפן ynet למינויו הצפוי לשר החינוך. "אני מקווה מאוד שמערכת החינוך בשנים הקרובות תעסוק יותר בחינוך ופחות בהישגים", הדגיש.

 

בקשר לתוכניותיו במשרד החינוך, פירון הוסיף כי הוא מקווה שהמערכת שבראשה יעמוד "תקפיד להפוך את הצעירים לבני אדם, לכאלה שאצלם דרך ארץ קדמה לתורה. שהיא תקפיד על השפה וההתנהלות, על חינוך לסולידריות, שהיא תדאג שתלמידים בפריפריה יגיעו רחוק, רחוק, רחוק ולא ייוותרו הרחק מאחור".

 

פירון הוסיף כי על מערכת החינוך להילחם באופן עמוק בגילויים של גזענות לכל סוג. "היא לא תאפשר הדרה, היא תרצה שילוב עמוק יותר של ילדים עם צרכים מיוחדים ותשתדל להביא את הצעירים האיכותיים ביותר להיות מורים בבית הספר", סיכם.

 

ישי: "בנט ולפיד כלאו את נתניהו" 

גם שר הפנים היוצא, אלי ישי, התראיין לאולפן ynet. ישי תקף את ממשלת נתניהו השלישית שתושבע בימים הקרובים. "זו ממשלה שחרתה על דגלה שנאה וחרמות", אמר ישי. "בפוליטיקה אתה פעם בקואליציה ופעם באופוזיציה. זה גלגל".

 

השר מש"ס הוסיף והעריך כי הממשלה לא תאריך ימים. "היה ציר שנאה של לפיד ובנט שהפכו את ראש הממשלה לכלוא", אמר. "הוא צריך להיכנע לכל גחמה של השניים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
שר החינוך המיועד שי פירון
צילום: גיל יוחנן
מומלצים