שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר מוחים: יפגינו מול ביתו של גאידמק

אחרי ההפסד 2:1 להפועל ר"ג ופער 6 הנקודות מהקו האדום, האוהדים ממשיכים להחריף את צעדי המחאה. מקורב לסאדייב וקאדייב: "הם עלולים לעזוב לפני סיום העונה". נציגי לה פמיליה: "קורנפיין הובס"

"הכדורגלנים הצ'צ'נים של בית"ר ירושלים זאור סאדייב וג'יבריל קאדייב מאוכזבים. הקהל ממרר להם את החיים, מקללים אותם ובזים להם. אם זה ימשך כך הם עלולים לעזוב לפני סיום העונה". כך אמר מקורב לשניים, לאחר ה-2:1 של הירושלמים אתמול להפועל ר"ג.

 

צפו בתקצירים ב-ynet ספורט:

 

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, החליף את סאדייב בהפסקה. "כהן עשה עימו חסד שהחליף אותו. זה היה מביש כל נגיעה שלו שרקו לו בוז. הוא השתדל אבל הקהל רק הפריע לו. קהל ששורק בוז לשחקן מהקבוצה שהוא אוהד פוגע בכל הקבוצה, לא רק באותו שחקן". אמר אחד מאנשי בית"ר.

 

בית"ר בצרות גדולות. מאז החלה מחאת האוהדים נגד מהלך צירוף הכדורגלנים המוסלמים מצ'צ'ניה, הקבוצה צברה רק 2 נקודות מתוך 24 אפשריות ב-8 משחקים והיא רחוקה כעת רק 6 נקודות מהקו האדום.

 

1,709 אוהדים בטדי

האוהדים מחריפים את צעדי המחאה ולדברי נציגי המוחים הם קיבלו אישור להפגין הערב (ב') ליד ביתו של הבעלים, ארקדי גאידמק, למרות שהוא נמצא בחו"ל.

 

שחקני בית"ר מנסים לעכל עוד הפסד (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
שחקני בית"ר מנסים לעכל עוד הפסד(צילום: יובל חן)
 

המחאה באה לביטוי גם ביציעים, רק 1,709 אוהדים הגיעו למשחק אליו נמכרו כחמש מאות כרטיסים בלבד וההכנסה הסתכמה בעשרות

אלפי שקלים. אחד האוהדים המוחים ציין: "אוהדים עם מנויים מחרימים את המשחקים". בבית"ר ציינו: "במקום לשחק מול מכבי והפועל ת"א ומכבי חיפה, עם טדי מלא ב-18 אלף צופים, בקושי עשרה אחוז מהאוהדים מגיעים. זה פוגע כלכלית במועדון".

 

אוהדים של בית"ר כעסו שוב אתמול כשמנעו מהם להכניס שלטים נגד ראשי המועדון, איציק קורנפיין וגאידמק, וחלקם לא נכנס עקב כך. בדקה ה-80 נטשו שוב כמה מאות אוהדים, כפי שהם עושים כבר כמה משחקים, את היציע במחאה.

 

החליף את סאדייב במחצית. אלי כהן (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
החליף את סאדייב במחצית. אלי כהן(צילום: יובל חן)

 

הקשר, קובי מויאל, שנראה מצוברח מאוד, אמר בסיום: "אנחנו מסובכים מאוד. אנחנו בסכנת ירידה. אין סיבה שנראה כך למרות שהקהל של בית"ר ידוע בכוח שלו. אני קורא לאוהדים: בואו חזרה לעזור, כי המצב קשה מאוד. לא ראיתי שנים את הקהל במצב כזה, אבל האחריות היא רק עלינו שחקני בית"ר".

 

נציגי ארגון "לה פמיליה" מסרו: "באופן סופי אנחנו האוהדים המוחים ניצחנו את בית"ר ירושלים. היכן כל האוהדים השפויים של בית"ר? שכולם טענו שהם הרוב? בעבר גם במצבים יותר קשים רק אנחנו אנשי הארגון ידענו להביא את הקהל למגרשים. המחאה עשתה את שלה, קורנפיין הובס".

 

שניים מתוך 1,709 אוהדי בית"ר שהגיעו לטדי (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
שניים מתוך 1,709 אוהדי בית"ר שהגיעו לטדי(צילום: יובל חן)

 

בתוך כך יש כעס בין ראשי המועדון לשחקנים, שמיום שישי מתעסקים בעיכוב השכר. "יש מועדונים שלא שילמו שבועות וחודשים עד שגייסו כסף , אצלנו יש עיכוב של ימים ספורים ומיד שחקנים מקשקשים, זה לא לעניין", אמרו במועדון.

 

נודע כי הנהלת בית"ר מנסה לארגן לשחקנים את משכורות חודש פברואר לפני החג, על חשבון מיליון שקל שהבעלים, ארקדי גאידמק, צפוי להעביר ב-1 באפריל. אגב, למשחק הבא מול אשדוד צפויים לשוב לסגל המורחקים שלא שותפו אתמול, סטיבן כהן, ערן לוי ואופיר קריאף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: גיל נחושתן
מומלצים