שתף קטע נבחר

פרנק ת'ורנטון ("מישהו מטפל בך") הלך לעולמו

השחקן פרנק ת'ורנטון, שגילם את קפטן פיקוק בסדרה "מישהו מטפל בך", הלך לעולמו בגיל 92. "הוא היה איש נפלא וידיד טוב. הוא יחסר לי מאוד", מסר סוכנו ב-30 השנים האחרונות

השחקן פרנק ת'ורנטון, מי שגילם את קפטן פיקוק בקומדיה הבריטית "מישהו מטפל בך", מת בשבת האחרונה והוא בן 92. על פי הדיווחים, ת'ורנטון הלך לעולמו בביתו בשיבה טובה. הוא השאיר אחריו אישה, בת ושלושה נכדים.

 

עוד עדכונים ומבצעים חמים - בעמוד הפייסבוק שלנו

 

צפו בפרנק ת'ורנטון בקטע מהסדרה "מישהו מטפל בך"

 

ת'ורנטון, החל את קריירת המשחק שלו בגיל צעיר, אך רק בשנות השלושים לחייו זכה לתפקיד משמעותי ראשון בסרט הקולנוע "Radio Cab Murder". מספר שנים אחר כך החליט לעבור לטלוויזיה, שם שיחק בתפקידים קטנים בסדרות קומיות כמו "It's a Square World" ו-"Till Death Us Do Part".

 

בשנת 1972 קיבל תפקיד בסדרה "מישהו מטפל בך", של רשת הטלוויזיה BBC, שעסקה סביב המתרחש במחלקות הגברים והנשים בחנות כלבו בדיונית. תפקידו כקפטן פיקוק במשך 13 שנה, הפך אותו לשחקן מוכר ואהוב. בשנת 1977 אף יצא סרט הנושא את שם הסדרה בכיכובם של צוות השחקנים המקורי. "מישהו מטפל בך", זכתה להצלחה רבה בארץ ובעולם ובשנת 2007 אף התברגה למקום ה-20 בדירוג הקומדיות הבריטיות הטובות ביותר.

 

לאחר שהסדרה ירדה מהמסכים הצטרף ת'ורנטון לסיטקום הבריטי "Last of the Summer Wine", בו שיחק 11 שנה, עד שהחליט לפרוש. דיוויד דאלי, סוכנו של השחקן, אמר כמה שעות לאחר מותו: "הייתי הסוכן שלו כמעט 30 שנה והוא היה איש נפלא וידיד טוב. הוא יחסר לי מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
פרנק ת'ורנטון. מת בגיל 92
צילום: gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים