שתף קטע נבחר

המשטרה דורשת לסגור שני מועדונים בתל אביב

אחרי שהפיצה צווי סגירה זמניים למספר מועדונים תל אביביים ערב חג פורים, המשטרה מבקשת מבית המשפט לסגור לצמיתות את "הבלוק" ו"החתול והכלב", לאחר גילוי סמים במקום. נציגי המועדונים: "מוכנים לעשות הכל כדי לעמוד בתנאים"

סערה בסצנת הלילה של תל-אביב: לפני כחודש העבירה משטרת ישראל צווי סגירה זמניים של 30 יום למועדונים רבים בעיר, זאת על פי המשטרה, בשל מכירה ושימוש סמים ביעדים השונים. עכשיו נודע, ששניים מהמועדונים - הבלוק, שמאכלס מאות מבלים מידי שבוע, והחתול והכלב המצומצם יותר - קיבלו מהמשטרה בקשה לסגירה לצמיתות על אותו רקע. 

 

"כבר חודש שלם שאף אחד מטעם המשטרה מדבר איתנו למרות שאנחנו מתחננים. אני, המנהל שלי, עורכי דין, אנשים שאני מכיר שעוזרים לנו, כולם ניסו ליצור הידברות כלשהי והמשטרה לא מוכנה להיפגש איתנו או לדבר איתנו", מעיד ירון טראקס, אחד מבעלי מועדון הבלוק, "על צו הסגירה גילינו בדואר ביום ראשון ואם השופט יקבל את בקשתם, הסגירה תהיה מיידית, לא ידוע לי כמה זמן יארך התהליך הזה, אבל מדובר בעניין של ימים".

 

מסיבה בבלוק. לא יהיה יותר? (צילום: מיכאל שטינדל) (צילום: מיכאל שטינדל)
מסיבה בבלוק. לא יהיה יותר?(צילום: מיכאל שטינדל)

 

טראקס מספר כי בעלי המועדון נדרשים להעביר את תגובתם לבית המשפט. מלבד המאבק המשפטי, החל צוות המועדון במאבק ציבורי וכן פתחו היום (ג') ברשת עצומה הקוראת לציבור לחתום נגד סגירת המקום. אל העצומה הוסיפה דבריה חברת הכנסת הטריה מטעם מרצ, תמי זנדברג.

 

בפנייה אל מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו כתבה זנדברג: "הבקשה לסגירת המועדון לצמיתות הובאה בטענה שהעסק מהווה סכנה ממשית ומוחשית לשלום הציבור. בה הוחלט להוציא בקשה לצו סגירה לצמיתות, מבלי לאפשר לבעלי המועדון לפעול בשיתוף פעולה עם המשטרה לעצירת תופעת הסחר בסמים במועדונים".

 

 

ח"כ תמר זנדברג. "תמוה בעיניי חוסר השקיפות והשרירותיות" (צילום: גיל לביא) (צילום: גיל לביא)
ח"כ תמר זנדברג. "תמוה בעיניי חוסר השקיפות והשרירותיות"(צילום: גיל לביא)
  

 

בנוסף כתב צוות המקום בעצומה כי "בעלי המועדון, שעד כה פעלו באישור משטרה מלא ועמדו בכל התנאים שניתנו להם, מוכנים לעשות הכל כדי לעמוד בכל תנאי חדש שהמשטרה תציב להם, אבל המסר שהועבר להם הוא שאין מקום לדיאלוג".

 

סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, פרסם תגובתה בפייסבוק: "אני בעירייה כבר ארבע שנים וחצי, ומעולם לא נתקלתי בבקשה של המשטרה לסגור עסק לצמיתות. זה נשמע קיצוני, לא מידתי, ולא סביר.

 ויותר מכל, מהווה פגיעה קשה בחיי הלילה והתרבות התל אביבים. מאות עובדים ואלפי בליינים בסכנה לאבד את ביתם, ואסור לתת לזה לקרות. עוד לא מאוחר, אני מקווה שנצליח למנוע את רוע הגזירה ולהוריד את המשטרה מהעץ".

 

"יש לנו מספיק אנשים שמכירים את המקום שיכולים להעיד ולהפריך את הטענות האלה", מוסיף טראקס ל-ynet, "אני מקווה מאוד שבבית המשפט יבינו שיש הרבה אנשים בעיר ומחוץ לעיר שאיכפת להם מהמועדון הזה. אנחנו רק רוצים שידברו איתנו, שילמדו אותו, שיתנו לנו משהו.

 

"הם תפסו את האנשים הלא נכונים. במועדון לא נמכרו סמים לעיני כל, ואם כן, ברור שאנחנו לא ניתן לזה לקרות, בחיים לא נעשה זאת. למה שאני אסכן את המועדון שלי ואת החיים בשביל פושעים? זה מגוחך לטעון שאני אעלים עין על דבר שכזה והתיאור שניתן למועדון על ידי המשטרה הוא בדיוני".

 

טרם התקבלה תגובת משטרת ישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ירון טראקס ורון חולדאי ב"בלוק". הפעם הבעיה עם המשטרה
צילום: אלינור סלומון
לאתר ההטבות
מומלצים