שתף קטע נבחר

רוקדים על כל החתונות העצובות

מבלי להכיר את החתן או את הכלה, מתייצבים מדי שבוע צעירי ה"משמחים" בחתונות מעוטות אורחים ומקפצים על רחבת הריקודים בהתלהבות. "בהתחלה מסתכלים עלינו בתמיהה, אבל בסוף הם אומרים: הצלתם אותנו, הייתה לנו חתונה יפה"

דמיינו חתונה. שעה לאחר טקס החופה ובתום הארוחה, הדי.ג'יי משמיע שיר קופצני, החתן והכלה רצים אל רחבת הריקודים, אבל איש לא מצטרף. השיר מתחלף, והם עדיין מפזזים לבד, זורקים מבט מיואש אל האורחים היושבים אל השולחנות, ואוספים אל פיהם פירורים אחרונים של עוגה.

 

<< כל מה שמעניין בעולם היהודי - בפייסבוק שלנו. כנסו  >>

 

 

כדי למנוע את המצב העגום הזה, החליט אביחי גרינוולד להקים את גמ"ח "משמחים" (במלעיל). "היינו אני ועוד כמה חברים, בכמה חתונות של חוזרים בתשובה, גֶרים, כל מיני חתונות שאין בהן מי שישמח", מספר גרינוולד. "הרגשנו שהן לא היו כמו שחתונה יהודית צריכה להיות: חתונה שמחה. פשוט הרגשנו חתונה עצובה, אנשים לא זזים, לא רוקדים. אמרנו: אנחנו חברה צעירים - למה שלא נבוא ונעשה שמח בחתונות?" 

 

מאז שהוקם הגמ"ח לפני כשנה וחצי, לובשים, מדי סוף שבוע צעירי ה"משמחים" חולצות לבנות, ונוסעים לחתונות ברחבי הארץ, כשבמהלך האירוע הם אינם יושבים אל השולחן, לא טועמים מהמנות, אלא מקפידים לקפץ על רחבת הריקודים בהתלהבות, מבלי לחשוף כי הם אינם אורחים מן המניין.

 

"לרוב כשאנחנו מגיעים, מסתכלים עלינו בתמיהה: מה אתם עושים פה? למה באתם?" מספר אריאל איפרגן, אחד מצעירי ה"משמחים". "ואז בסוף הם אומרים: הצלתם אותנו, הייתה לנו חתונה יפה". ynet ו"אורות - טלוויזיה יהודית" מזמינים אתכם לפגוש צעירים המתנדבים בלשמח חתן וכלה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורות
"למה שלא נבוא ונעשה שמח בחתונות?"
צילום: אורות
מומלצים