שתף קטע נבחר

לינה מחול זכתה ב"The voice"

לינה מחול, מהנבחרת של שלומי שבת, היא הזוכה בעונה השניה של "The Voice", אחרי שגברה על אופיר בן שטרית, דנה צלח ורודי ביינסן

לינה מחול היא הזוכה בעונה השניה של תוכנית הריאליטי "The Voice". לינה מחול מהנבחרת של שלומי שבת זכתה בגמר לאחר שגברה על אופיר בן שטרית מהנבחרת של אביב גפן שהגיעה למקום השני, דנה צלח מהנבחרת של שרית חדד ורודי ביינסן מהנבחרת של משינה. מלבד התואר המכובד זכתה מחול בחוזה הקלטות בחברת הליקון.

 

 

לינה מחול עם המנטור שלומי שבת אחרי ההכרזה על הזכייה ()
לינה מחול עם המנטור שלומי שבת אחרי ההכרזה על הזכייה

 

הערב נפתח בגרסת קאבר של ארבע הפיינליסטיות לשיר "We Are Young" של להקת "פאן". בהמשך עלתה המתמודדת רודי ביינסן, שביצעה את הסולו הראשון בגמר "Nobody's Wife" של הזמרת אנוק, אחר כך עלתה דנה צלח לבמה וביצעה את "מציאות אחרת" של אייל גולן. מיד אחריה עלתה אופיר בן שטרית שהצליחה להעמיק אפילו יותר את ההשוואה בינה לבין הזמרת האגדית עפרה חזה, וביצעה את השיר שלה "אם ננעלו". לינה מחול חתמה את השלב הזה כשביצעה את "What A Feeling", שיר הנושא של הסרט "פלאשדאנס" של הזמרת איירין קארה. 

 

לינה מחול. זכתה עם "הללויה" ()
לינה מחול. זכתה עם "הללויה"

 

בשלב השני של הערב שרה כל מתמודדת דואט עם המנטור שלה. מחול ושבת ביצעו את "כשאתה", שיר שכתב והלחין שבת יחד עם בתו, הזמרת מנור, שהיא גם מבצעת אותו במקור. אחר כך ביצעו בן שטרית וגפן את "אתה פה חסר לי" אותו כתב והלחין גפן עבור נורית גלרון. בסיום הביצוע לא ויתר גפן על ההזדמנות לעשות פרובוקציה ואמר על הבמה שקיומו של הערב בהיכל נוקיה הוא עוול: "אני נגד זה שהגמר הערב נעשה כאן. אני וכל המנטורים עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לשיר באולמות כאלה והעולם מחוץ לתוכנית הזו הוא אחר, וקשה לשבור אותו. אני מאחל לאופיר ולכל השאר לעשות דרך אמיתית". צלח וחדד עלו אחר כך ושרו יחד את "Where Have You Been" של הזמרת ריהאנה. השלב הסתיים עם ביצוע של ביינסן ומשינה לשיר "Lonely Day" של להקת "System of a Down".

 

אופיר בן שטרית בגמר הערב. מקום שני ()
אופיר בן שטרית בגמר הערב. מקום שני

 

לפני ההדחה הראשונה של הערב עלו כל מתמודדי נבחרת העונה של "The Voice" וביצעו יחד עם ארבע הפיינליסטיות את השיר "אחלום לנצח" של להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר. אחר כך הודחו שתי הפיינליסטיות הראשונות בתוכנית: דנה צלח ורודי ביינסן. ההדחה של ביינסן היתה הפתעה משום שהיא נחשבה למתמודדת בעלת סיכויים גדולים מאוד לזכות בגמר.  

 

ארבע הפיינליסטיות: לינה מחול, אופיר בן שטרית, דנה צלח ורודי ביינסן ()
ארבע הפיינליסטיות: לינה מחול, אופיר בן שטרית, דנה צלח ורודי ביינסן

 

בשלב השלישי והאחרון ביצעו שתי המתמודדות הסופיות שיר סולו. מחול ביצעה את "הללויה" של לאונרד כהן ובן שטרית ביצעה את "הקיץ האחרון" של להקת שפיות זמנית. מיד אחר כך הוכרזה הזוכה בתוכנית, לינה מחול. לאחר ההכרזה ביצעה מחול שוב את הסולו שלה עם שבת.

 

העונה השנייה של "The Voice", כללה מספר שינויים בצוות המנטורים ובפורמט. רמי קלינשטיין, המנטור שפרש בתום העונה הקודמת, הוחלף ביובל בנאי ובשלומי ברכה מלהקת משינה, ובנוסף הובאו זמרים מוכרים אחרים שהיוו "חיזוק" למנטורים וייעצו להם בשלב הדו קרב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים