שתף קטע נבחר

בת הנרצחת העידה: 'היה ויכוח - ואבא ירה באמא'

הבעל ממשיך לטעון כי מדובר בתאונת נשק, אבל בתו בת ה-15, שהייתה ברכב בזמן שאביה ירה למוות באמה במהלך נסיעה, העידה במשטרה: "הם התווכחו, ואז הוא ירה בראש". במשטרה לא שוללים כי הירייה השנייה הייתה וידוא הריגה

"אבא ואמא התווכחו, ואז אבא ירה באמא בראש". כך תיארה היום (ד') בפני השוטרים הנערה בת ה-15 מראש העין, שאביה חשוד כי ירה למוות באשתו במהלך נסיעה, בזמן שבתם נמצאת ברכב. הנערה מסרה את עדותה במשטרת פתח תקווה, ותיארה את שאירע במכונית לפני הירי הקטלני סמוך לצומת עין גנים בפתח תקווה, ובמהלכו.

 

מהחקירה עד כה ומעדותה של הנערה מתברר כי בין ההורים, החיים בנפרד ונמצאים בהליכי גירושים, התפתח ויכוח פעוט יחסית על המשך דרכם. במהלך הוויכוח שלף הבעל את האקדח שאותו הוא מחזיק ברישיון מתוקף עבודתו כמאבטח בבית ספר, וירה פעמיים בראשה של אשתו. על פי החשד, שתי היריות לא היו ברצף ובמשטרה לא שוללים את האפשרות כי הירייה השנייה הייתה וידוא הריגה.

 

קרובי הנרצחת בהלווייתה, היום (צילום: יריב כץ "ידיעות אחרונות") (צילום: יריב כץ
קרובי הנרצחת בהלווייתה, היום(צילום: יריב כץ "ידיעות אחרונות")

 

בעדותה סיפרה הנערה כי אביה אמר לאמא שהיא "ארורה" ושאל מה יהיה בעתיד. לדבריה, במהלך הוויכוח הוא שלף את הנשק וירה באמא. "לא חשבתי שהוא יעשה דבר כזה, הם בכלל לא צעקו", אמרה בעדותה.

 

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר בתשעה ימים את מעצרו של הבעל, והוא ממשיך לטעון שמדובר בפליטת כדורים. סנגורו, עו"ד אבי חימי, הציג בדיון את קו ההגנה: "הוא טוען שמדובר בתאונת נשק, בפליטה של שני כדורים כתוצאה מחוסר מיומנות בשימוש בנשק".

 

החשוד ברצח, הבוקר בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
החשוד ברצח, הבוקר בבית המשפט(צילום: מוטי קמחי)

 

מתנדבת מד"א מסייעת לבת שהייתה עדה לרצח, אמש (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
מתנדבת מד"א מסייעת לבת שהייתה עדה לרצח, אמש(צילום: מוטי קמחי)

 

בתגובה, הצהיר גורם במשטרה כי "אנחנו לא קונים את גרסתו ולא מאמינים לה.

יש לנו די ראיות לכך שמדובר בחשד לרצח של האישה. החשוד טוען גם שהילדה לא הייתה ברכב, אך על פי הראיות ועדות הבת, היא כן הייתה ברכב".

 

קרוב משפחתה של האם שנרצחה אמר בתום הדיון בבית המשפט: "איזו פליטת כדור? ברור שזה רצח". הוא סיפר כי היא הייתה "אישה אינטליגנטית, טובה ומשפחתית, שהייתה נשואה לו יותר מ-20 שנה". עוד הוא הבטיח: "ניקח את הילדים תחת חסותנו". קרוב נוסף ציין כי בני הזוג "היו ביחסים טובים מאוד למרות ההליכים. לא היו ביניהם אירועים של אלימות. אתמול אחרי צאת החג היא הסיעה אותו למקום עבודתו במוסד החינוכי בפתח תקווה, שם קרה מה שקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמה נרצחה, האב חשוד. הבת, אתמול
צילום: מוטי קמחי
צילום: יריב כץ "ידיעות אחרונות"
קברה של הנרצחת
צילום: יריב כץ "ידיעות אחרונות"
מומלצים