שתף קטע נבחר

פיסטוריוס שוקל להתחרות באליפות העולם

האצן קטוע הרגליים הנאשם ברצח חברתו זכה להקלות בתנאיו ויוכל לצאת לתחרויות בחו"ל בתנאים מגבילים. סוכנו: "אם הוא יקבע קריטריון למוסקבה, בהחלט ייתכן שיתחרה"

אוסקר פיסטוריוס, האצן קטוע הרגליים הנאשם ברצח זוגתו, ריבה סטינקאמפ יוכל לצאת לתחרויות בחו"ל כך קבע היום (ה') בית המשפט בדרום אפריקה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

לחיצת יד איראנית-ישראלית באליפות העולם באגרוף תאילנדי

אייל לחמן לא ידריך את ראשל"צ בחצי גמר הגביע

 

השופט, ברט באם קבע מספר תנאים מגבילים ליציאתו של פיסטוריוס לחו"ל. דרכונו יופקד בבית המשפט והוא יוכל לעזוב את דרום אפריקה רק אם יספק שבוע לפני יציאתו פירוט מדויק של המקומות בהם ישהה. יממה לאחר שיחזור לדרום אפריקה יצטרך פיסטוריוס להשיב את דרכונו לבית המשפט.

 

פיסטוריוס באחד הדיונים הקודמים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פיסטוריוס באחד הדיונים הקודמים(צילום: EPA)

 

נכון לעכשיו עורכי דינו של פיסטוריוס הבהירו כי אין לו תוכניות לצאת להתחרות בחו"ל, אך ייתכן ויצטרך לעשות זאת אם המשפט יתארך והוא יזדקק לכסף. עם זאת, סוכנו של האצן, פיט ואן זיל אמר לתקשורת כי פיסטוריוס שוקל להתחרות באליפות העולם: "אם הוא ישיג את הקריטריון זו בהחלט אפשרות". בהתאחדות האתלטיקה העולמית הבהירו כי עד שלא יורשע לא ימנעו מפיסטוריוס להתחרות.

 

בנוסף קבע השופט מספר הקלות נוספות לתנאיו של פיסטוריוס, ובין השאר הסיר את האיסור לצריכת אלכוהול שהוטל עליו. עורכי דינו של האצן נראו מרוצים לאחר הדיון. פיסטוריוס עצמו שלא נראה בציבור מאז ה-22 בפברואר אז שוחרר בערבות לא נכח באולם בית המשפט. על פי הדיווחים הוא שוהה בתקופה האחרונה בבית דודו.


פורסם לראשונה 28/03/2013 17:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
פיסטוריוס. הקלה בתנאיו
צילום: AP
מומלצים