שתף קטע נבחר

ביה"ס לחשבונאות של המכללה למינהל

גם בימים שבהם המשק יודע עליות וירידות והשוק התעסוקתי אינו יציב, תמיד ניתן לסמוך על מקצועות החשבונאות שמהווים מצרך הכרחי בכל מקום. בית הספר לחשבונאות של המכללה למינהל מעניק לסטודנטים מגוון מסלולי הכשרה מקצועיים בתחום שפותחים את הדלת לקריירה מבטיחה בעולם הכספים

חשבונאות על שלל מרכיביה מהווה חלק אינטגרלי בכל גוף או ארגון. לפיכך, מקצועות החשבונאות הפכו עם השנים ליעד מבוקש ביותר, במיוחד בתקופות שמצב המשק אינו מהטובים שישראל ידעה. את המגמה הזאת זיהתה המכללה למינהל לפני שנים רבות וכיום היא מחזיקה בגאון את בית הספר למקצועות החשבונאות הוותיק והמקצועי ביותר במדינת ישראל.

 

מקצועות הלימוד בבית הספר לחשבונאות של המכללה למינהל הינם רבים ומגוונים. ישנם מסלולי הכשרה בתחום החשבונאות, הנהלת חשבונות, חשבי שכר, ייעוץ מס וכיוצא בזה. כל תוכניות הלימוד נבנו מתוך מטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של משרד התמ"ת, לשכת רואי החשבון ומועצת יועצי המס.

 

המכללה למינהל (צילום: אייל קורן) (צילום: אייל קורן)
המכללה למינהל(צילום: אייל קורן)

 

רמת הלימודים הגבוהה ואיכות המרצים מאפשרים למכללה למינהל להעניק לכל בוגר את מירב הכלים המקצועיים שיסייעו לו להצליח בתחומים השונים. סגל המרצים המנוסה מעניק לסטודנטים את ההכנה הטובה והמעמיקה ביותר לבחינות ההסמכה השונות.

 

רו"ח רוני דיוה, מנכ"ל המכללה למינהל: "כמכללה הגדולה ביותר בישראל ללימודי תעודה, אנחנו מתמחים ביכולת שלנו לייצר מסלולי לימודים מוכוונים לשוק התעסוקה. בית הספר ללימודי חשבונאות הוא אחת מספינות הדגל שלנו בנושא והמוניטין שלו מביא לידי כך שישנה לדרישה גבוהה לבוגריו בשוק העבודה המקצועי".

 

המכללה למינהל היא המוסד החינוכי ללימודי תעודה הוותיק והגדול ביותר במדינת ישראל. הצלחתה של המכללה למינהל לאורך שנים ודירוגה במקום הראשון בין מכללות ללימודי תעודה (ע"פ המבחן של המדינה) הם המניע לפניותיהם של מתעניינים ובקשות של תלמידים לפתיחתו של בית ספר לפסיכומטרי של המכללה למינהל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אייל קורן
המכללה למינהל
צילום: אייל קורן
מומלצים