שתף קטע נבחר

כדוריד: הפסד דרמטי לישראל במונטנגרו

הנבחרת נתנה פייט אדיר למוליכת הבית אך נכנעה 29:28 משער שנכבש עשר שניות לסיום. הנבחרת של דראגן ג'וקיץ' עדיין ללא ניצחונות אחרי שלושה משחקים

כמה קרוב. נבחרת הכדוריד של ישראל ספגה הערב (ד') הפסד דרמטי 29:28 ממונטנגרו החזקה במוקדמות אליפות אירופה.

 

הנבחרת הגיעה לאחר שני הפסדים לנבחרות צ'כיה ומונטנגרו ולא נראתה ממש כמי שמסוגלת לאיים על מוליכת הבית. בפועל, הנבחרת של דראגן ג'וקיץ' הייתה קרובה מאוד להשיג ניצחון סנסציוני.

 

דראן ג'וקיץ'. כמעט הוביל את הנבחרת לסנסציה (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
דראן ג'וקיץ'. כמעט הוביל את הנבחרת לסנסציה(צילום: מור שאולי)

 

דראגן ג'וקיץ', מאמן נבחרת ישראל אמר לאחר המשחק: "בוודאי שזה מאכזב. עשינו עוד צעד במסע, בתהליך של התקדמות מתמדת. שיחקנו כשווים במקום שהרבה נבחרות מתקשות. היו בהחלט רגעים טובים במחצית הראשונה שאני שבע רצון מהם. זה באמת לא פשוט לשחק במונטנגרו, ולא במקרה הם מוליכים את בית ב' עם ניצחונות על גרמניה ועל צ'כיה. אנחנו נחזור לארץ, נעשה את ההתאמות הדרושות, נרים את האנרגיות ואני קורא לקהל שלנו, 'בואו ותמכו בשחקנים'. הם ראויים לכך, הם עשו משחק נהדר שהסתיים באופן אכזר מבחינתנו. אני מאוד מקווה שנשיג את המטרה שלנו ונצבור נקודות ראשונות ב'בית מכבי'".

 

המחצית הראשונה הייתה מצויינת עבור הישראלים שלא נבהלו מהקהל המקומי והיריבה החזקה ופתיחה חזקה בראשות אבישי סמולר, חן פומרנץ ועידו טוראל קבעה 5:8 לישראלים בדקה ה-14 מה שגרם למאמן מונטנגרו להזעיק פסק זמן.

 

למרות שהמקומיים הצליחו לצמק מעט את הפער וחרף איבודי כדור מיותרים של הקפטן, איציק חליפי, אריאל רוזנטל והחברים שמרו על הפער והגדילו אותו שוב לשלושה שערים ולמחצית ירדה הנבחרת ביתרון מרשים של 12:15.

 

סמולר. הפסד בשניות האחרונות (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
סמולר. הפסד בשניות האחרונות(צילום: יובל חן)

 

למרות לחימה של הישראלים, המונטנגרים חזרו במחצית השנייה כששער של ראקצ'ביץ' קבע 18:18. האלי-הופ בין סמולר ורוזנטל איפשר לנבחרת לעלות ל-19:20, אך ראגנוביץ' עם השער החמישי שלו השווה.

 

ישראל ברחה שוב ליתרון של שני שערים עם כיבוש של אריאל רוזנטל שהעלה ל-23:25 אך המונטנגרים השוו בתוך דקה.

שער נפלא של חליפי העלה את ישראל ל-27:28, דקה וחצי לסיום המשחק. מונטנגרו השוותה. פומרנץ פיספס זריקה מכרעת חצי דקה לסיום ואיפשר למונטנגרים לצאת להתקפה אחרונה. שער של מונטנגרו בעשר השניות האחרונות קבע את תוצאת המשחק.

 

כבשו לישראל: חן פומרנץ, אריאל רוזנטל ואבישי סמולר 6 שערים כ"א, עידו טוראל 4, עומר דבדה 2, דן נתן, דניאל שקלים, דניאל פרידמן ואיציק חליפי, שער אחד כ"א.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
אבישי סמולר
צילום: יובל חן
מומלצים