שתף קטע נבחר

ניצחונות לנצרת עילית ורעננה, תבוסה להפועל פ"ת

ליגה לאומית, פלייאוף עליון: הקבוצה של דני גולן גברה 0:2 על הרצליה, מהפך של הקבוצה מהשרון ב-1:2 מול ראשל"צ (צמד תוך חמש דקות למאמאדו) השאיר את הפער ביניהן על חמש נקודות. הקבוצה של אלון מזרחי הפסידה 3:0 להפועל ירושלים משלושער של איציק כהן וירדה למקום החמישי. פלייאוף תחתון: 1:1 בין נס ציונה ובית"ר ת"א/רמלה

הפועל פתח תקווה ככל הנראה לא תשחק בעונה הבאה בליגת העל. הקבוצה של אלון מזרחי נכנעה 3:0 להפועל ירושלים בפתיחת הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית וירדה למקום החמישי מרחק של 10 נקודות מהמקום השני המוביל לליגת העל. נצרת עילית אשר נמצאת במקום השני גברה 0:2 על מכבי הרצליה ושמרה על פער חמש הנקודות מהפועל רעננה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

יניב דרעי בדקה הרביעית העלה את נצרת עילית ליתרון מול ההרצליינים וערן מלכין הכפיל בדקה ה-41. רעננה לאחר פיטוריו של תומר קשטן  ניצחה 1:2 את הפועל ראשל"צ. הכתומים עלו ליתרון מפנדל של איתי אלקסלסי אך רעננה השוותה בזכות שער של צ'אם מאמאדו בדקה ה-79 ועם שער נוסף השלים מהפך בדקה ה-84 וצמד תוך חמש דקות. רז כהן מראשל"צ הורחק בדקה ה-90.

 

איציק כהן חוגג את אחד השערים שלו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
איציק כהן חוגג את אחד השערים שלו(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל ירושלים עקפה את הפועל פ"ת בטבלה בזכות ה-0:3. איציק כהן כבש פעמיים (19 ו-52) והעניק לירושלמים יתרון כפול. בדקה ה-85, גיא משפתי ספג כרטיס אדום על עבירה ברחבה, איציק כהן ניגש לבעוט את הפנדל והשלים שלושער. 

 

אלון מזרחי כועס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלון מזרחי כועס(צילום: אורן אהרוני)
 

במשחק במסגרת הפלייאוף התחתון נפרדו סקציה נס ציונה ובית"ר ת"א/רמלה ב-1:1. איציק אבושדיד העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-83, אך אוגקיו מגאלן השווה תוך שתי דקות. בדקה ה-89 הורחק גיא גומברג מנס ציונה. לאחר המשחק, בית"ר ת"א/רמלה נותרה מתחת לקו האדום עם משחק עודף על פני יריבותיה. נס ציונה רחוקה לעת עתה שלוש נקודות מירידה לליגה א'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איציק כהן חוגג שלושער
צילום: אורן אהרוני
מומלצים