שתף קטע נבחר

מכללות נשים: קונטיקט שברה שיא - וזכתה בתואר

בריאנה סטיוארט הייתה בלתי ניתנת לעצירה (23 נק') וביוקון חגגו 60:93 ענק על לואיוויל, הניצחון בפער הגדול ביותר בהיסטוריית משחקי הגמר. אליפות שמינית לאוריימה, שהשתווה לסאמיט

אחרי שהדהימו את ביילור, שלחו הביתה את טנסי ורשמו קאמבק אדיר מול קליפורניה, לשחקניות לואיוויל פשוט נגמר הכוח. אחרת אי אפשר להסביר את התבוסה שלהן לפנות בוקר (ד'), 93:60 לקונטיקט דווקא ברגע האמת - גמר הפיינל פור. כן, יוקון הגיעה למשחק פייבוריטית, אבל גם ג'ינו אוריימה לא ידע שאת הערב הוא יסיים עם הניצחון בפער הגדול ביותר בתולדות גמר המכללות לנשים.

  

עוד ב-ynet ספורט:

 

לאוויל ניסתה להפוך למכללה הראשונה מאז קונטיקט ב-2004 שזוכה בתואר הגברים והנשים גם יחד, אבל פיגרה מהרגע הראשון, כל הדרך ל-39:23 ו-48:29 מוחץ בהפסקה. "מיהרנו יותר מדי מהרגע הראשון, אחרי זה כבר נלחצנו", הודה מאמן הקרדינאלס, ג'ף וולז. בסיום, כאמור, חגגו בקונטיקט תואר שמיני בהיסטוריה.

 

ג'ינו אוריימה חוגג עם שחקניות קונטיקט (צילום: AP) (צילום: AP)
ג'ינו אוריימה חוגג עם שחקניות קונטיקט(צילום: AP)
 

ולא רק זה. ליוקון היה את בריאנה סטיוארט, שחקנית השנה הראשונה הטובה ככל הנראה בהיסטוריית המכללות. היא קלעה 18 נקודות מתוך ה-23 שלה כבר בחצי הראשון, שברה את שיאה של מיה מור עם 105 נקודות בחמשת משחקיה השנה בטורניר וזכתה גם לשבחים מריק פיטינו, מאמן קבוצת הגברים של לואיוויל. "היא אחת מהשחקניות הטובות בהיסטוריה", הוא סיכם.

 

אוריימה, שאימן שחקניות כמו סו בירד, דיאנה טוראסי ומיה מור, חגג שיא משל עצמו. יותר נכון, השווה. התואר לפנות בוקר היה השמיני שלו בקריירת ה-NCAA, בדיוק כמו אגדת כדורסל אחרת - פאט סאמיט מטנסי. "זה אומר לי המון", התרגש בסיום.

 

רק קונטיקט נראתה על הפרקט (צילום: MCT) (צילום: MCT)
רק קונטיקט נראתה על הפרקט(צילום: MCT)

 

מלבד סטיוארט, ליוקון היו עוד ארבע שחקניות שקלעו בדאבל-פיגרס, כמו קלי פאריס (16 נק'), למשל, אבל גם היא הודתה: "ללא בריאנה לא היינו כאן עכשיו". שרה האמונד בלטה אצל לואיוויל עם 15 נקודות, אך את הערב הזה היא ממש לא תרצה לזכור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים