שתף קטע נבחר

סטריט וויו: הסרטון מהחופשה שלא הייתם בה

רק בוחרים שתי נקודות והיישום יראה לנו את הטיול ביניהן בהילוך מהיר (טיים לאפס) על ידי עיבוד של המאגר העצום של גוגל. נסו אותו

חברת עיצוב קנדית בשם Teehan+Lax מציגה את ה Hyperlapse: דרך חדשה ומהפכנית שמנצלת את כל התמונות משירות הסטריט וויו של גוגל ומאפשרת לכם לצאת למסע בזמן בין כל שתי נקודות שתבחרו על המפה. היישום של החברה יהפוך את כל התמונות של הרחובות בין נקודה A לנקודה B לסרטון.

 

 

 
עוד ב-iopanel:

 

השירות מציע סיורים מוכנים מראש במספר אתרים נבחרים ברחבי העולם כמו סיור בגשר הזהב, לצד האפשרות לבחור כל שתי נקודות על המפה – למשל התחנה המרכזית בתל אביב לדיזינגוף סנטר, שער יפו לכותל המערבי בירושלים או מרחוב X לרחוב Y בירוחם, להתרווח בנחת בכורסא, ולצאת לטיול סיור וירטואלי בין שתי הנקודות על גבי מסך המחשב.

 

הממשק פשוט ונוח – נכנסים לאתר השירות, בשורת החיפוש בתחתית המסך רושמים את שם העיר או המדינה בה היינו רוצים לסייר, בעיר עצמה או במדינה מסיירים על מפת גוגל, מסמנים את נקודת ההתחלה (A) ואת נקודת הסיום (B), לוחצים על כפתור ה Create – צור מסלול, ממתינים מספר שניות או יותר (בהתאם לאורך המסלול בו בחרתם), וכשהמסלול שלכם מוכן, אתם יוצאים לסיור. המפה מוקטנת, כשסמן שמופיע עליה מציין את מיקום התמונות במסלול שבחרתם, כשלחיצה על החץ בפינה השמאלית התחתונה שלה, תאפשר לכם לבחור מסלול חדש. צאו לדרך !

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים