שתף קטע נבחר

אפליקציות ישראליות: מי ברכב, מי בשיעור

קורסים על קצה המזלג, מדעים לחטיבת הביניים, מוצאים מוכרים בשכונה, ה"וויז" של הגולשים, דלק במחיר מוזל, משחק ארץ-עיר משודרג ועוד הפתעות. אוסף תשיעי בסדרה

קורסיסט

אנשים סקרנים תמיד רוצים ללמוד עוד ועוד, רק שלא תמיד יש את הזמן לכך. האפליקציה הזו מציעה בחינם טעימה מתוך קורסים רבים בתשלום בנושאים שונים משוק ההון דרך שפות ועד קורסים שונים באמנות. בינתיים לאפל בלבד.

 

להורדה ל-iOS

 


 

הישארו מעודכנים בכל הידיעות החמות גם בעמוד הפייסבוק של ynet

 

מבדקים במדעים

אפליקציה זו מיועדת לעזור לתלמידי חטה"ב בשיעורי הבית במדעים. המבדקים מחולקים על פי רמות ולפי נושאים. לאפל בלבד, בקרוב גם לאנדרואיד.

 

להורדה ל-iOS

 


 

עוד ב-gsm-israel:

גוגל מחקה 60 אלף אפליקציות מה-Google Play

החנות המקוונת של גוגל זוכה לעיצוב חדש

Xiaomi הסינית מכריזה על Mi-2S חזק בביצועים במחיר 370 דולר

 

My Taste

רעבים ומחפשים המלצות לאוכל? לא בטוחים אם המסעדה ששמעתם עליה טובה מספיק או אילו מנות טובות ועל אילו אפשר לוותר? אפליקציה זו מכילה רשימת מסעדות עליהן תוכלו לקרוא המלצות וגם מנות ספציפיות במסעדה בה אתם מתעניינים. אם לא מצאתם את המנה במסעדה ניתן להוסיפה, ושמכם יצויין כאלו שמצאו אותה לראשונה. אנדרואיד בלבד.

 

להורדה לאנדרואיד

 


 

עוד בסדרה:

אפליקציות ישראליות: לאכול, לאהוב ולשחק

לא רק Waze: אפליקציות ישראליות שוות

אפליקציות ישראליות: אוכלים אסייתי ומציירים בחול

 

אוזן

אחת הבעיות העיקריות בחיפוש מוזיקה עברית ביוטיוב, היא סינון תוצאות החיפוש. יותר מדי תוצאות של מסיבות כיתה, קריוקי או סתם תחרויות "כשלונות צעירים". אפליקציה זו מאפשרת לכם לא רק להאזין למוזיקה עברית ביוטיוב, אלא גם מפשטת את תהליך החיפוש ומציגה את מילות השיר מתחת לקליפ. אנדרואיד בלבד, גירסת אייפון בדרך ואפילו - גירסת Windows Phone. יש למה לחכות.

 

להורדה לאנדרואיד

 


 

עוד בסדרה:

אפליקציות ישראליות: נוהגים בטוח, משחקים בכיף

אפליקציות ישראליות: מתכננים את החיים

ממשיכים לפרגן: אפליקציות ישראליות ששווה להכיר

 

Flashi

הסוף לתמונות עצמיות עקומות? אם אתם מנסים לצלם את עצמכם או לתפוס זווית מסויימת, ישנם מקרים בהם לא נוח להפעיל את המצלמה. לשם כך פותחה אפליקצייה המאפשרת הפעלה קולית של המצלמה, בדומה לפונקציה המוטמעת במערכת ההפעלה לאנדרואיד, ג'לי בין.

 

להורדה ל-iOS

 


 

השכונה

שוק היד שניה תפס תאוצה בשנים האחרונות בעיקר הודות ללוחות אינטרנטיים שונים כגון יד2, וכמובן שכמו כל דבר, עכשיו מגיעה האפליקציה. לוח מציאות המבוסס על מיקום גיאוגרפי, ומאפשר לך לראות היכן גר מי שמציע את החפץ או לחילופין מציג את כל מה שמוכרים בשכונה הקרובה אליך, למקרה שתגלו משהו מעניין גם אם לא בהכרח התכוונתם לקנות. אייפון בלבד.

 

להורדה ל-iOS

 


 

SURF LIFE

"לפעמים הים שקט ואין גלים" ואיך תדעו מתי יש ואיפה? האפליקציה הזו, המוגדרת על ידי מפתחיה כ"ווייז של הגולשים" באה לעזור לכם בדיוק בזה. ממש כמו ווייז, Surf Life מתבססת על מידע מחבריה המזינים מידע ועוזרים אחד לשני לתפוס את הגלים הטובים.

 

להורדה לאנדרואיד

להורדה ל-iOS

 


 

FullTank

מחירי הדלק בשמיים וככל הנראה המצב לא הולך להשתפר בקרוב. אז איך בכל זאת אפשר לחסוך? אפליקצייה המציגה את התחנות והמחירים כך שתוכלו לנווט את עצמכם לתחנת הדלק הזולה ביותר, או הקרובה ביותר במידה ואתם כבר על אדי דלק. כרגע לאייפון.

 

להורדה ל-iOS

 


 

Gozi

ואם מחירי הדלק יקרים, ובנוסף אתם רוצים לתרום לסביבה ירוקה יותר וגם אולי לעשות איזה משהו טוב ולעזור למישהו, מגיעה האפליקציה הזו בה אפשר להציג נתיב נסיעה, למצוא נוסעים המעוניינים להצטרף ולנוסעים לבדוק את מחירי ההשתתפות הדלק שמציעים הנהגים. בנוסף גם ישנה אפשרות דרוג וחוות דעת על נוסעים ונהגים שתעזור לכם בתכנון נסיעות עתידיות. 

 

להורדה לאנדרואיד

להורדה ל-iOS

 


 

ארץ עיר רב משתתפים

אין באמת צורך להציג את המשחק הזה, נכון? כולם מכירים וכולם שיחקו בו (כולם גם יודעים שוירוס זה לא באמת חיה) אלא שבאפליקציה הזו החליטו "לתבל" ולהוסיף מספר קטגוריות כגון רכבים, משקאות, זמרים ועוד. למשחק מספר אפשרויות מול חברים ומול אנשים מהארץ ומהעולם.

 

להורדה לאנדרואיד

להורדה ל-iOS

 


 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gsm-israel
אפליקציות ישראליות זה אחלה
צילום: gsm-israel
מומלצים