שתף קטע נבחר

צילום: מוטי קמחי, גיל יוחנן

ברקת: "תפארת הארץ חקוקה בלב כל חלל"

הפועל באר שבע קיימה טקס לזכר הנופלים במערכות ישראל, הבעלים אמרה: "העם יודע שאין נחמה על הצער". יו"ר ועדת החינוך והספורט, עמרם מצנע: "המועדון מחנך לתחושת שייכות ואין חשוב מזה"

הפועל באר שבע קיימה היום (א') את טקס יום הזיכרון המסורתי לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הטקס שמתקיים במועדון זו השנה השלישית ברציפות אורגן על ידי הדוברת ציפורה חלפון ובו נטלו חלק המשפחות השכולות של אוהדי הקבוצה ותושבי הדרום.

 

בטקס המכובד נכחו מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב יורם הלוי, יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת, ח"כ עמרם מצנע, יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה, אבי דיכטר, ואחרים. הקפטן אביתר אילוז והקשר הצעיר לוטם זינו נשאו דברים.

 

אבי דיכטר, אלונה ברקת, עמרם מיצנע והדוברת ציפורה חלפון (צילום: הפועל באר שבע) (צילום: הפועל באר שבע)
אבי דיכטר, אלונה ברקת, עמרם מיצנע והדוברת ציפורה חלפון(צילום: הפועל באר שבע)

 

הבעלים אלונה ברקת אמרה: "משפחות יקרות וקהל נכבד. הערב אנחנו מתייחדים עם משפחות השכול שנפלו במלחמות ישראל ובתוכן אוהדי הפועל באר שבע. עם ישראל מכיר מקרוב את הגעגועים ויודע שאין נחמה על הצער. תפארתה של הארץ חקוקה בליבו של כל חלל באותיות של קידוש לבנה".

 

יו"ר ועדת החינוך והספורט, ח"כ עמרם מצנע, אמר: "אני מוכרח לומר שכשהוזמנתי לבוא לכאן הסתבר לי שהמועדון הזה הוא היחיד בארץ שעושה טקס זיכרון לאוהדים שהיו קשורים לקבוצה. אני חייב להביע הערכה רבה מאוד למועדון שקושר קשר לציבור האוהדים ומחנך לתחושת שייכות ואין דבר חשוב מזה.  

 

עמרם מצנע נואם בטקס (צילום: הפועל באר שבע) (צילום: הפועל באר שבע)
עמרם מצנע נואם בטקס(צילום: הפועל באר שבע)

 

יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה, אבי דיכטר, הוסיף: "היום הזה הוא לא יום שאתה נכנס אליו אלא יום שאתה גולש אליו אט אט. זו טרגדיה לעם היהודי וכולם יחד מבינים את המשמעות. אני מרגיש משהו אחר ושונה שקבוצה לאורך כל השנה מקבלת כבוד מאוהדיה ומחליטה לפני שלוש שנים להחזיר להם כבוד בדרך ייחודית דרך מתן כבוד לאוהדים שנפלו במלחמות ישראל וזה מעמד מרגש כי זה סגנון ומהות שאני מקווה שיקומו לו מחקים במדינת ישראל".  

 

הטקס נערך בפעם השלישית (צילום: פועל באר שבע) (צילום: פועל באר שבע)
הטקס נערך בפעם השלישית(צילום: פועל באר שבע)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל באר שבע
אבי דיכטר בטקס
צילום: הפועל באר שבע
מומלצים