שתף קטע נבחר

משחקי השבוע: הזומבים חוזרים

הגאות מגיעה לדד איילנד, מסע בין כוכבים בקו-אופ, לגו, משחקי הישרדות, שוד וסופו של המלך וושינגטון הראשון

Dead Island: Riptide

למחשב, PS3 ו-360 ב-23 באפריל

 

המשך ללהיט הזומבים בעולם פתוח דד איילנד, שמכר כ-5 מיליון יחידות. מבוסס על אותו מנוע משחק, עם שיפורים, ומתרחש על אי חדש, שהולך ומוצף במי סערה ודורש מהשורדים לעבור לחלקים יותר ויותר גבוהים שלו ולהסתמך יותר על סירות לתנועה ככל שמתקדמת העלילה.

 

מרכיבי משחק חדשים, מלבד התנועה בסירות, כוללים משימות הגנה והסתמכות על נשקים חמים, בניגוד למיקודו של המשחק המקורי בקרב פנים אל פנים. 

 

 

 

Star Trek

למחשב, ל-PS3 ול-360 ב-26 באפריל

 

משחק פעולה מגוף שלישי שמבוסס על סרטי מסע בין כוכבים החדשים, ומתרחש בין עלילת הסרט הראשון והשני. קירק וספוק, כאשר שחקן יחיד שולט בקירק ומפקד על ספוק דרך ממשק הוראות בסיסי, ושחקן שני שמצטרף יכול לשלוט ישירות בקצין המדע של האנטרפרייז, נתקלים בקנוניה של גזע ה-Gorn ונאבקים לסכל אותה במגוון משימות מבוססות ירי מאחורי מחסה, מעט התגנבות, קטעים סינמטיים וחידות שפותרים בעזרת יכולותיו של הטריקורדר לספק מידע על הסביבה ולהפעיל/לכבות טכנולוגיה מרחוק.

 

 

 

Dragon's Dogma: Dark Arisen

ל-360 ול-PS3

 

משחק התפקידים עולם פתוח המצליח של Capcom בגרסה מורחבת, הכוללת עולם תת-קרקעי חדש, המיועד לדמויות ברמה גבוהה וכולל כ-25 סוגי אויבים חדשים. עוד תכנים חדשים לגרסת Dark Arisen: יותר ממאה חפצים חדשים, יכולות רבות עוצמה לדמויות ברמות גבוהות, שיפורי ממשק, אפשרות Fast Travel.

 

 

 

Don't Starve

למחשב ב-23 באפריל

 

משחק הישרדות בעולם פתוח, נוצר אקראית, המגיע ממפתחי סדרת Shank ומשחק ההתגנבות-חיסול Mark of the Ninja.

 

Don't Starve בנוי על משחקיות הישרדות ברמת קושי גבוהה ותומך בקרפטינג ובמנגנון העוקב אחר שפיות דמותו של השחקן, שצריך להתמודד גם עם איזון נפשי ולא רק רעב, צמא וסכנות פיזיות. זכה לשבחים בגרסת האלפא שלו.

 

 

 

Monaco: What's Yours is Mine

ל-PC, למק ול-360 ב-24 באפריל

 

משחק פשע-התגנבות טקטי, ממבט על, בו צריך להשתמש בצוות של פושעים מתמחים כדי להשלים סדרה של משימות שוד מתוחכמות. זוכה פרסי תחרויות אינדי.

 

 

 

Thomas Was Alone

ל-PS3 ול-Vita ב-24 באפריל

 

משחק פלטפורמה-חידות עם מראה מינימליסטי, שלמרות זאת, על פי ביקורות, מצליח לספר סיפור מוצלח ביותר על ישויות AI שזוכות לתודעה עקב תקלת תוכנה. גרסת המחשב של המשחק, מהשנה שעברה, מחזיקה בציון ממוצע 77.

 

 

 

Stardrive

מגיע למחשב ב-26 באפריל

 

משחק ישוב וכיבוש החלל בזמן אמת, עם כל המרכיבים הצפויים מממשחק 4X בחלל מודרני ובהם מחקר, כלכלה, דיפלומטיה, ריגול, עיצוב ספינות קרב, קרבות חלל וקרקע. כולל שמונה גזעי חייזרים שניתן להפוך לאימפריות גלקטיות, אבל גם תומך באפשרות ליצור גזע חדש מתוך מבחר תכונות.

 

 

 

Assassin's Creed 3: The Redemption

למחשב, 360 ו-PS3 ב-23 באפריל (צפוי להגיע גם ל-Wii-U במאי)

 

חלק שלישי ואחרון בהרחבת ההיסטוריה החלופית של אססינס קריד 3 הידועה כ"עריצותו של המלך וושינגטון", והפרק בו גרסתו המרושעת של המהפכן, שהושחת על ידי תפוח גן העדן, צפויה להגיע לסוף הקריירה שלה.

 

 

 

 

Lego City Undercover: The Chase Begins

בלעדי ל-3DS החל מה-21 באפריל

 

הגרסה הניידת של Lego City Undercover, משחק הפשע-נהיגה בעיר לגו פתוחה שיצא לאחרונה ל-Wii-U. מתואר על ידי ביקורת ראשונות כפחות או יותר זהה לגרסת ה-Wii-U, אבל עם סיפור אחר, עיר קטנה יותר ויותר מסכי טעינה, ולא נהנה מאותו ממוצע ביקורות (לגרסת ה-Wii-U יש 80, ל-The Chase Begins רק 65).

 

 

 

Draw Slasher

בלעדי ל-Vita, להורדה בלבד מהחנות הדיגיטלית, החל מה-23

 

משחק נשלט מסך מגע, בו הגיבור, נינג'ה שצריך להציל את משפחתו מזומבי-נינג'ות, צריך לשסף את האויבים שבדרך בממשק דמוי בן דוד שלו, פרוט נינג'ה.

 

 

 

Black Rock Shooter

בלעדי ל-PSP, מגיע לחנות הדיגיטלית שלה ב-23-24

 

הסבה למערב של משחק תפקידים-פעולה יפני שמבוסס על סדרת אנימה, שבתורה מבוססת על דמותה של נערה מסתורית, שחורת שיער, המצויידת בתותח שיורה סלעים. יצא במקור ביפן ב-2011 וזכה לציונים טובים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים