שתף קטע נבחר

אפרת בן צור: שלומי שבן נמצא אצלי בנשמה

השחקנית והזמרת אפרת בן צור חוגגת שנה לאלבום משירי אמילי דיקנסון, אבל מתרגשת בעיקר משלומי שבן, שמגיע להתארח בהופעתה הקרובה בזאפה. צפו בראיון ובביצוע המיוחד ל"Bee"

 

הזמרת והשחקנית אפרת בן צור חוגגת בהופעה מיוחדת יום הולדת לאלבום השלישי שלה "Robin", שכולו משירי המשוררת האמריקאית אמלי דיקנסון. צפו בהכנות ובביצוע מיוחד בחדר החזרות לשיר "Bee" מתוכו.

 

"היה מאוד מעניין לעבוד עליו", סיפרה בן צור על העבודה סביב האלבום, "פתחתי את הספר של אמלי דיקנסון שהיה אצלי בבית כבר שנים קודם. משהו אתגר אותי דווקא לנסות להלחין את זה באנגלית, בשפת המקור".

 

בן צור זכורה גם בזכות הופעתה בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, בין היתר גם בתפקיד המרכזי שגילמה בסדרה "תמרות עשן". ""להיות בדבר אחד זה לפעמים יכול להיות קצת מתסכל", סיפרה על השילוב בין הקריירה המוזיקלית לקריירת המשחק, "הדברים לא קורים בדיוק בקצב שאתה רוצה, אז לחשוב שהייתי עושה רק את זה, הייתי קצת משתגעת". 

 

ב-30 באפריל (ג') תגיע אפרת בן צור להופעה מיוחדת במועדון הזאפה בתל אביב. ינגנו איתה עומר הרשמן בגיטרה, גיורא פוליטי בתופים, קרני פוסטל בצ'לו, אסף שתיל בפסנתר, וגיא לוי בקונטרבס. בנוסף, ייתארח על הבמה שלומי שבן.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הילה ספאק
אפרת בן צור. סוגרת שנה
צילום: הילה ספאק
לאתר ההטבות
מומלצים