שתף קטע נבחר

שחייה: נמרוד שפירא נכנס להסגר של שנה

השחיין החליט לעבור מאגודת ירושלים רבתי להפועל ירושלים. מאחר שהצעד נעשה ללא הסכמת אגודתו הקודמת, הוא ייכנס להסגר. אביו: "זו יציאה לדרך חדשה"

השחיין האולימפי, נמרוד שפירא, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 ובלונדון בשנה שעברה, החליט היום (ד') לעזוב את אגודתו ירושלים רבתי ולחצות את הקווים להפועל ירושלים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שפירא, ששחה בעשר השנים האחרונות באגודת רבתי תחת הדרכתו של מנו מאי, ניצל את היום האחרון להעברות ועבר בהיעדר הסכמה להפועל, מה שייאלץ אותו להיכנס להסגר של שנה.

 

נמרוד שפירא. יוכל להמשיך להתחרות בשנה הקרובה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נמרוד שפירא. יוכל להמשיך להתחרות בשנה הקרובה(צילום: אורן אהרוני)

 

ההסגר לא ימנע משפירא להתחרות בתחרויות הקרובות, אך הנקודות שיצבור בשנה הקרובה יהיו של אגודת ירושלים רבתי. בזמן שהותו בארץ, השחיין, שמתאמן באוניברסיטת אריזונה, יגיע לאימוני הנבחרת בוינגייט וישחה תחת הדרכת המאמן הלאומי, ליאוניד קאופמן.

 

שפירא זכור מהמאבק שניהל עם משפחתו ואגודתו הקודמות מול איגוד השחייה, שהגיע לשיאו עם השעיית השחיין לכמה חודשים לאחר אליפות העולם ברומא 2009, מה שמנע ממנו להשתתף באותה שנה באליפות אירופה.

 

נמרוד שפירא עם מנו מאי. הדרכים נפרדות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נמרוד שפירא עם מנו מאי. הדרכים נפרדות(צילום: אורן אהרוני)

 

נמרוד עצמו מנוע מלדבר על הנושא. אביו מיכאל, שגם משמש כמנהלו, אמר: "מבחינת נמרוד זו יציאה לקבוצה חדשה ודרך חדשה. אני מאחל בהצלחה לקבוצת ירושלים רבתי".

 

גם מאמנו לשעבר של שפירא, מנו מאי, סירב להתייחס לדברים ורק איחל לו בהצלחה בהמשך. המטרות הקרובות של נמרוד שפירא יהיו הקיץ באליפות ישראל ובאליפות העולם,

שתתקיים השנה בבריכה האולימפית בברצלונה.

 

איגוד השחייה תמיד סבר שהדרך הכל כך מצליחה של נבחרת ישראל אין לה תחליף. טוב עושה נמרוד שהוא מצטרף כבר עתה לתוכנית הנבחרת מה יגדיל את סיכוייו להגיע להישגים באליפות העולם בברצלונה.

 

מאיגוד השחייה נמסר: "בניגוד לאמור, האיגוד מעולם לא השעה את השחיין, לא אחרי אליפות העולם ולא בשום מועד אחר. ההיפך הגמור - איגוד השחייה עשה מאז ומעולם את כל המאמצים שהשחיין ייצג את ישראל בכל מסגרת אפשרית. כך לאליפות אירופה 2010 אושר לשחיין לצאת גם ללא קריטריון וכך גם לאליפות העולם בשנגחאי 2011 אושר לשחיין לצאת למרות שלא קבע את הקריטריון במועד הדרוש. בשנגחאי 2011 נמרוד קבע את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון כשהוא היה חלק בלתי נפרד מנבחרת ישראל בראשות המאמן הלאומי לאוניד קאופמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נמרוד שפירא
צילום: נמרוד גליקמן
מומלצים