שתף קטע נבחר

הקליפרס הובסו והודחו, הניקס בשלב הבא

ארבע סדרות הסתיימו הלילה בתוצאה 2:4: ממפיס גברה 105:118 ותתמודד בחצי גמר המערב מול אוקלהומה, שסגרה את הסיפור מול יוסטון עם 94:103. ניו יורק ניצחה בבוסטון (80:88) ותפגוש את אינדיאנה שחלפה על פני אטלנטה (73:81)

אחרי קצת פחות משבועיים של פלייאוף לא מלהיבים במיוחד, ארבע סדרות באו הלילה לקיצן. האחת יש יאמרו באופן מפתיע (ממפיס), השנייה יש יאמרו באופן צפוי (ניקס), השלישית יש יאמרו מאוחר מדי (אוקלהומה), הרביעית יש יאמרו לא ממש מעניינת (אינדיאנה).

 

עוד ב-ynet ספורט

 

סדרות חצאי גמר הפלייאוף

מזרח

מיאמי - ברוקלין/שיקגו

ניו יורק - אינדיאנה

מערב

סן אנטוניו - גולדן סטייט

אוקלהומה - ממפיס

 

ממפיס גריזליז – לוס אנג'לס קליפרס 105:118

אחרי שהודחו בשנה שעברה עם 4:0 מביך בחצי גמר המערב על ידי סן אנטוניו, בקליפרס חשבו שהם עושים הכל נכון. הביאו את ג'מאל קרופורד ומאט בארנס, התחזקו בגרנט היל הוותיק, צ'אנסי בילאפס הבריא וצמד הכוכבים – כריס פול ובלייק גריפין נשארו ואפילו הובילו את לוס אנג'לס למאזן הטוב ביותר בתולדות המועדון. נו, אז מה? ממפיס הוכיחה הלילה, שוב, מדוע היא פשוט קבוצה טובה יותר.

 

נקמה על השנה שעברה. ממפיס וזאק ראנדולף בשלב הבא (צילום: AP) (צילום: AP)
נקמה על השנה שעברה. ממפיס וזאק ראנדולף בשלב הבא(צילום: AP)

 

קרב אגרוף לכל דבר התנהל לפנות בוקר. קרבות בין קארון באטלר למייק קונלי, היאבקות יוונית רומית בין זאק ראנדולף לבלייק גריפין, מכות מלוכלכות של כריס פול לעברו של מארק גאסול ולא פחות משלושה מורחקים בשתי עבירות טכניות – מאט בארנס, פול וראנדולף.

 

אבל בואו נדבר על כדורסל. ובוא נדבר על הקבוצה המדהימה ממפיס, שבמשחק מכריע מקבלת מ-7 שחקנים מספרים של דאבל פיגרס, שמנטרלת לחלוטין את הקו הקדמי של של לוס אנג'לס וזו שמראה למי יש מאמן טוב יותר.

 

בלייק גריפין לא עלה בחמישייה ושיחק רק 14 דקות בגלל הקרסול הפגועה, סיים עם 9 נק' ולא ממש עזר למאמץ המלחמתי של הקליפרס. כריס פול (28 נק' ו-8 אס') ומאט בארנס (30 נק' ו-10 ריב') היו היחידים שפגעו עבור האורחים, וזה כמובן לא הספיק.

 

מצטער שלא הגעת ללייקרס? כריס פול (צילום: AP) (צילום: AP)
מצטער שלא הגעת ללייקרס? כריס פול(צילום: AP)

 

זאק ראנדולף המצויין קלע 23, ממש כמו מייק קונלי שגם הוסיף 7 אס'. ג'ראד בייליס הוסיף 18 מהספסל וממפיס כבר יכולה להתכונן למפגש עם אוקלהומה בחצי גמר המערב. ומה עם הקליפרס? דבר אחד טוב כנראה ייצא מכל סיפור ההדחה הזה – ספק גדול אם ויני דל נגרו ימשיך.

 

בוסטון סלטיקס – ניו יורק ניקס 88:80

הניסיון לקאמבק הגדול ביותר בהיסטוריה, נגדע באיבו. אחרי שני ניצחונות הירואיים של הסלטיקס, ניו יורק סגרה העסק לפני שהסתבך למימדי פיאסקו וניצחה את הסדרה הראשונה שלה בפלייאוף מאז שנת 2000!

 

ניו יורק הובילה בבטחה ברוב שלבי המשחק, כשרק ריצה ברבע הרביעי של 2-24 (!) הלחיצה מעט את הקבוצה של מייק וודסון. למזלה היה לה את כרמלו אנתוני עם 21 נק', אבל באחוזים רעים של 7 מ-23, אימאן שאמפרט התעלה על עצמו עם 17 נק' ושימו לב להפתעת הסדרה – הרוקי פאבלו פריג'יוני בן ה-35, שתפס מקום של קבע בחמישייה והלילה סיים עם 14 נק', 5 כ"ח ו-4 שלשות מ-6 זריקות.

 

פעם ראשונה מאז 2000, הניקס בשלב הבא (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פעם ראשונה מאז 2000, הניקס בשלב הבא(צילום: רויטרס)

 

ההגנה של הניקס אילצה את בוסטון לאבד את הכדור 20 פעמים במהלך המשחק ו-104 פעמים במהלך הסדרה כולה. ומי אמר שרז'ון רונדו לא חסר? ג'ף גרין הצטיין בשורות הסלטיקס עם 21 נק', קווין גארנט (15 נק') ופול פירס (14) ירדו לקול תשואות הקהל, כשעתידם במועדון עדיין לא ברור.

 

אטלנטה הוקס – אינדיאנה פייסרס 81:73

זו הייתה סדרה קשה לצפייה, זה היה משחק קשה לעיכול. אבל לא באמת ציפינו למשהו אחר. בסופו של דבר אנשים יזכרו רק דבר אחד – אינדיאנה בשלב הבא ומכינה לנו מפגש פיקנטי ונוסטלגי עם ניו יורק. תביאו לי את ספייק לי לכאן בבקשה.

 

קשה להחליט עם הפייסרס נתנו הגנה גדולה או שאטלנטה פשוט הציגה משחק התקפה מבולבל, לא מסודר ואנמי עם 33.3 אחוז מהשדה כולל 16 החטאות רצופות ברבע השני (9 נק' בלבד). פול ג'ורג', השחקן המשתפר של השנה מאינדיאנה, סיים עם 4 נק', 2 מ-10 מהשדה ומשחק גרוע.

 

טוב, סדרה מהנה זו לא ממש הייתה. אטלנטה מול אינדיאנה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
טוב, סדרה מהנה זו לא ממש הייתה. אטלנטה מול אינדיאנה(צילום: EPA)

 

למזלו היה את דייויד ווסט עם 21 נק' ו-8 ריב', ג'ורג' היל עם 21 ו-7 ריב' וגם את רוי היברט הענק עם 17 נק' ו-11 ריב'. ג'וש סמית', שכלל לא ידוע אם ימשיך באטלנטה בשנה הבאה, סיים עם 14 נק' ב-44 דקות על הפרקט עם 5 מ-16 מהשדה.

 

יוסטון רוקטס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103:94

כשעזב את אוקלהומה בקיץ האחרון, חלם ג'יימס הארדן להיות הסופרסטאר המוביל של קבוצה שתגיע רחוק בפלייאוף. הלילה, אחרי הפציעה של ראסל ווסטברוק בתחילת הסדרה, להארדן הייתה הזדמנות להתמודדות "מאנו אה מאנו" – אחד על אחד מול קווין דוראנט. עם כל הכבוד, הארדן עדיין לא בליגה של דוראנט, יוסטון עדיין לא בליגה של הת'אנדר. גם ללא ווסטברוק.

 

קווין דוראנט היה מצוין ברגעי ההכרעה וסיים את המשחק עם 27 נק', 8 ריב' ו-6 אס'. ג'יימס הארדן לעומתו, קלע אמנם 26 נק' אבל שוב באחוזים חלשים מהשדה של 7 מ-22 יחד עם 4 איבודי כדור. קווין מרטין, אקס יוסטון, היה מצוין מהספסל של אוקלהומה עם 25 נק' ו-8 מ-8 מהעונשין.

 

רג'י ג'קסון, המחליף של ווסטברוק, סיים עם 17 נק' כשהעזרה המפתיעה הגיעה מכיוונו של דרק פישר קשישא, שנראה לנו שהוא כבר בן 97 (עלה למקום השלישי במספר ההופעות בפלייאוף, לפני קובי ואחרי קארים ורוברט הורי) וקלע 11 נק', חילק 4 אס' וקלע שלוש שלשות קריטיות. צ'נדלר פארסונס בלט בשורות הרוקטס עם 25 נק'. יוסטון, שניסתה להיות הקבוצה השביעית בהיסטוריה שחוזרת מ-3:0 למשחק שביעי, הולכת הביתה.

 

תוצאות משחקי הלילה

ממפיס גריזליז - לוס אנג'לס קליפרס 105:118

יוסטון רוקטס - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103:94

בוסטון סלטיקס - ניו יורק ניקס 88:80

אטלנטה הוקס - אינדיאנה פייסרס 81:73

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כרמלו אנתוני
צילום: רויטרס
מומלצים