שתף קטע נבחר

שער בכורה לשכטר בסוונזי, שניצחה 2:3 בוויגן

החלוץ הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-59 ושבר בצורת של שנה וחצי! שער ניצחון לדווייט טיאנדלי (76). וויגן קרובה לליגה השנייה

פציעות, כושר לקוי ובעיות התאקלמות פגעו קשות באיתי שכטר בשנתיים האחרונות. ב-22 באוקטובר 2011 הוא כבש את שער הניצחון ב-0:1 של קייזרסלאוטרן מול פרייבורג בליגה הגרמנית - ומאז לא מצא את הרשת. 2012 עברה כולה מבלי שהחלוץ יבקיע, כאשר את רובה העביר בסוונזי, אליה עבר בהשאלה באוגוסט. גם במדי הנבחרת לא הגיעה הישועה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שכטר עבר עונה קשה בסוונזי, בה לא השתלב בהרכב ולא קיבל דקות משחק משמעותיות. רק הערב (ג') שכטר כבש סוף סוף את שערו הראשון במדי הקבוצה הוולשית, בניצחון 2:3 בוויגן, ושבר את הבצורת הארוכה.

 

שכטר אחרי השער (צילום: AP) (צילום: AP)
שכטר אחרי השער(צילום: AP)

 

וויגן, שנלחמת נגד הירידה, שלטה במשחק והובילה משער של רוג'ר אספינוסה בדקה ה-45. בישול נפלא של וויין ראטלדג' לאנחל ראנחל סידר את השוויון (50), אבל ג'יימס מקארתי קבע כמעט מיד (53) 1:2 לוויגן. בדקה ה-59 הגיע הרגע של שכטר, שקיבל כדור 20 מטרים מהשער, הצליח להשתלט עליו, וכששלושה שחקני הגנה מסביבו הצליח לשלוח בנפילה כדור שפגע באחד מהם והלך לפינה. עשר דקות מאוחר יותר הוא הוחלף. המגן ההולנדי דווייט טיאנדלי הכריע את המשחק בדקה ה-76, והתוצאה נשמרה למרות תוספת זמן של תשע דקות.

 

החברים באים לברך את שכטר (צילום: AP) (צילום: AP)
החברים באים לברך את שכטר(צילום: AP)

 

שני מחזורים לסיום העונה, וויגן נמצאת מתחת לקו האדום, שתי נקודות מניוקאסל שמעליה, ועלולה לשלם ביוקר על ההפסד הזה. סוונזי שבמקום התשיעי השיגה ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים. במשחק השלמה נוסף שהתקיים הערב, מנצ'סטר סיטי גברה על ווסט ברומיץ' 0:1. אדין דז'קו כבש את שער הניצחון בדקה ה-35.

 

דז'קו אחרי שער הניצחון של סיטי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דז'קו אחרי שער הניצחון של סיטי(צילום: AFP)

 

במשחק שפתח את המחזור ה-36 בליגה האיטלקית, קייבו ניצחה ברומא 0:1 משער של סיריל תרו בדקה ה-90.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים