שתף קטע נבחר

צ'לסי הבטיחה מעשית את הכרטיס לליגת האלופות

למפארד הפך למלך השערים של של הבלוז בכל הזמנים עם צמד ב-1:2 מול אסטון וילה וסידר לקבוצתו מקום לפחות במוקדמות המפעל היוקרתי. וילה נותרה בסכנת ירידה לצ'מפיונשיפ. צפו בתקציר

פרנק למפארד, אחד השחקנים הגדולים של צ'לסי אי פעם הבטיח לעצמו היום (שבת) מקום נוסף בדברי הימים של המועדון כשהפך למלך השערים של הבלוז בכל הזמנים.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

למפארד כבש צמד ב-1:2 של צ'לסי מול אסטון וילה והעלה את מאזן השערים שלו במדים הכחולים ל-203. חשוב מכך, למפארד הבטיח מעשית לקבוצתו את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה לאחר שהפער מטוטנהאם החמישית גדל לשש נקודות. להוטספרס נותרו אמנם שני משחקים אך הפרש השערים שלהם נחות בהרבה מזה של צ'לסי.

 

דווקא אסטון וילה כבשה את השער הראשון. כריסטיאן בנטקה הבלגי חלף על פני גארי קייהיל וגילגל את הכדור לפינה הקרובה כדי להכניע את פטר צ'ך ולכבוש את שערו ה-23 העונה. המצב של צ'לסי עוד הסתבך שבתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הורחק ראמירס לאחר שספג כרטיס צהוב שני.

 

אלא שבדקה ה-55 גם אסטון וילה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שכובש השער, בנטקה הורחק על הנפת רגל מיותרת. הבלוז ניצלו במהרה את האיזון המספרי ושלוש דקות לאחר מכן השוו ל-1:1, אדן הזאר מסר כדור מצוין ללמפארד ששיגר בעיטה חזקה לפינה כדי להשוות. בדקה ה-87, הזאר שוב בישל ללמפארד שגילגל את הכדור פנימה והעניק לצ'לסי ניצחון יקר.

 

חואן מאטה מנסה לעצור את פביאן דלף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חואן מאטה מנסה לעצור את פביאן דלף(צילום: AFP)

 

צ'לסי לאחר המשחק עם 72 נקודות במקום השלישי, חמש יותר מארסנל הרביעית כך שככל הנראה היא תסיים את העונה במקום השלישי המבטיח העפלה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. אסטון וילה כרגע במקום ה-13 במרחק של חמש נקודות מהקו האדום אך עם משחק עודף על פני יריבותיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אשלי קול חונק את למפארד מאהבה
צילום: AFP
מומלצים