שתף קטע נבחר

משחקי השבוע: מוסקבה הגרעינית

קרבות על משאבים בגלקסיה, חקירה מסתורית עם ננסי דרו ותקיפה מהאוויר עם מסוקים וגם מרדף אחר רוצח סדרתי בעזרת כוחות על טבעיים

 

Metro: Last Light

שרידי המין האנושי שבים למוסקבה שלאחר מלחמה גרעינית בהמשך ללהיט היריות האפל מטרו 2033. אותם אנשים החיים במנהרות הרכבת התחתית מתחת לחורבות העיר, מתקרבים במלחמותיהם הפנימיות ליום דין נוסף, וארטיום, הגיבור הצעיר של המשחק הקודם, הוא שיכריע אם האדם יזכה ליום נוסף או יגיע לסופו המוחלט הפעם. שיפורים ביחס למשחק הקודם אמורים לכלול מנגנוני ירי והתגנבות משופרים, מפות פתוחות יותר כאשר חוקרים את פני הקרקע הרעילים וגרפיקה אפילו טובה יותר מזו המצטיינת של 2033.

 

יוצא למחשב, ל-PS3 ול-360 ב-14 במאי.

 

 

בואו להיות חברים בפייסבוק של ynet

 

Nancy Drew: Ghost of Thornton Hall 

ההרפתקה ה-28 של הבלשית הצעירה אך מנוסה - ננסי דרו. הפעם החקירה מתרחשת באחוזה ישנה שבה מסתתרים סודות אפלים אודות כלה שנעלמה ערב כלולותיה.

 

ל-PC ולמק ב-14 במאי.

 

 

עוד ב-games.co.il:

שחקו Civ, טרנספורט טייקון ברשת

 

Anomaly 2

המשך ל-Anomaly: Warzone Earth המוצלח, משחק Tower Defense הפוך שבו הובלנו שיירות דרך רחובות ערים שנכבשו על ידי כוח חוצני מסתורי. ההמשך מתרחש שנים אחר כך, ומתברר שנכשלנו ורוב הכוכב כבר לא בידינו. הקמפיין לשחקן יחיד שם אותנו בראש כוח של שורדים שמפלס את דרכו בכדור הארץ שעתה נעשה עוין, ויש מצב מולטיפלייר חדש שבו שחקן אחד אחד מגן ושני פורץ.

 

יוצא ל-PC ולמק ב-15 במאי.

 

 
עוד ב-games.co.il:
 

Sanctum 2

שילוב פעולה מגוף ראשון ומשחק Tower Defence, בו שחקן אחד עד ארבעה מגינים על סדרת ליבות אנרגיה ממתקפה. ביחס ל-Sanctum הראשון והמוערך למדי, מובטח מגוון שלבים רחב הרבה יותר ועלילה של ממש.

 

יוצא למחשב, PS3 ו-360 ב-15 במאי.

 
 
עוד ב-games.co.il:
 

Thunder Wolves

משחק יריות קלאסי עם מסוקים - לא סימולטור או אפילו חצי סימולטור, רק יריות והנאה.

 
יוצא למחשב ב-15 במאי.
 
 

Cognition Episode 3: The Oracle

פרק שלישי מתוך ארבעה בהרפתקה הבלשית העצמאית, ובה אריקה ריד - סוכנת FBI, רודפת אחרי רוצח סדרתי מתוחכם בעזרת כוחות הראיה העל טבעיים שלה. פרק רביעי ואחרון של העונה הראשונה צפוי בסוף הקיץ.

 

יוצא ל-PC, מק ו-iPad ב-16 במאי.

 
 

Reus

משחק אסטרטגיה-אלוהות ממבט צד, שקיבל השראה מסדרת Black & White. השחקן שולט בארבעה ענקים, כל אחד עם כוחות היצירה וההרס היחודיים לו. במשחק עליכם לעצב את פני השטח של כוכב בתולי ולטפח בו חיים - מצמחיה פשוטה ועד לציביליזציה של בני אנוש תבוניים פחות או יותר.
 
יוצא ל-PC ב-16 במאי
 
 

Dust 514

רכיב קרבות הקרקע של סימולציית החלל ההמונית למחשב Eve Online יהיה זמין בלעדית דווקא על הקונסולה. שחקני Eve יוכלו לשכור חיילים שאז ילחמו בעבורם על משאבי כוכבי הגלקסיה בקרבות מרובי משתתפים, ולהתערב בקרבות בצורת הפצצות ממסלול. באותה עת, החי"רניקים יוכלו להתאחד בקבוצות משלהם ולכבוש חלקים מאותם כוכבים למען התהילה, כסף ושדרוגים.

 
בלעדי ל-PS3 החל מה-14 במאי.
 
 

Metal Gear Rising: Blade Wolf

הרחבה עלילתית ל-MGR, ובה נגלם את הסייבורג Blade Wolf ונגלה את קורותיו לפני הקרב שלו עם גיבור העלילה הראשית, ריידן.

 

ל-PS3 ול-360 ב-14 במאי.
 
 

Black Ops 2: Uprising

חבילת המפות השניה ל-BO2, שיצאה בחודש שעבר ל-XBox 360.

 
יוצא למחשב ול-PS3 ב-16 במאי.
 
 

The Starship Damrey

הרפתקת אימה מדע בדיונית שיצאה במקור כחלק מ-The Guild - אוסף של משחקים קטנים שנוצרו על ידי אולפנים יפניים ידועים. Starship Damrey היא התרומה של אולפן Level 5 לאוסף. ומתרחשת על ספינת חלל נטושה.

 
בלעדי ל-eShop של ה-3DS החל מה-16 במאי.
 
 
 

Velocity Ultra

גרסה משודרגת של Velocity, משחק יריות-חלל להורדה שיצא ל-PS3, PSP ו-Vita בדיוק לפני שנה. היחוד במשחק הוא היכולת - והצורך - לשגר את החללית בין נקודות בחלל, לא רק כדי להתחמק במהירות אלא גם כדי לעקוף מכשולים שלא ניתן לעבור בדרך אחרת. הגרסה המשודרגת כוללת שיפורים לגרפיקה ולשליטה, ותמיכה בטבלאות אלופים.
 
יוצא ל-PS Vita ב-15 במאי.
 
 
 
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  אודי יוגב games.co.il
אחרי המלחמה הגרעינית
צילום: אודי יוגב games.co.il
מומלצים