שתף קטע נבחר

פעם שלישית (ג)לידה: ההורים והבן נולדו באותו יום

אביב וליאת גולדיאן רגילים לחגוג יום הולדת ביחד. שניהם נולדו באותו יום בדיוק - 15 במאי 85'. אתמול הצטרף גם בנם הראשון לחגיגה. "זה לא היה מתוכנן, אני חושב שזה כבר באמת גורל"

תגידו מזל טוב משולש לאביב וליאת גולדיאן מיבנה. העובדה שבני הזוג הנשואים באושר נולדו באותו תאריך הייתה עד כה בגדר צירוף מקרים משעשע, אך מה שקרה אתמול (יום ד') גרם להם להאמין בגורל - לשניים נולד בשעה טובה בן בכור, ממש באותו התאריך שבו הם חוגגים את יום הולדתם - 15 במאי.

 

עוד סיפורים בעמוד הפייסבוק של ynet

 

"אני ואביב נולדנו ב-15.5.85, כלומר שנינו בני 28 היום", סיפרה ליאת. את יום ההולדת השנה הם בילו בבית החולים קפלן ברחובות, שם נולד בצהריים בנם במשקל 2.9 קילוגרמים.

 

משפחת גולדיאן. "אנחנו בני 28 היום" (צילום: בני דויטש) (צילום: בני דויטש)
משפחת גולדיאן. "אנחנו בני 28 היום"(צילום: בני דויטש)

 

ליאת סיפרה שהכירו זה את זה בקורס הכנה לפסיכומטרי שבו למדו לאחר שירותם הצבאי. "הקורס היה בראשון לציון ומכיוון ששנינו מיבנה היינו נוסעים בנסיעות משותפות. העניינים התגלגלו והתחלנו לצאת".

 

"אחרי כמה דייטים גילינו במקרה שנולדנו בדיוק באותו יום", המשיך וסיפר אביב, שהדגיש שהוא ואשתו נולדו לא רק באותו יום בחודש אלא גם באותה השנה. "חשבנו שזה הזוי אבל כשמתחילים לצאת לא בהכרח יודעים מה הולך להתפתח, אחרי שהקשר מעמיק אתה חושב שזו יד הגורל".

 

הגולדיאנים והאחות אירית (צילום: בני דויטש) (צילום: בני דויטש)
הגולדיאנים והאחות אירית(צילום: בני דויטש)

 

היום, דקה לאחר השעה אחת בצהריים, הצטרף גם הבן החדש לחגיגה. "זה ממש ממש לא היה מתוכנן", סיפרה ליאת, "אחרי שנכנסתי להריון בדקנו באפליקציה שמחשבת תאריך משוער ללידה, וכשהיא הצביעה על 15 במאי לא האמנו". הבעל המאושר מוסיף: "זה מגניב, כולם אמרו לליאת תחזיקי עד ה-15, אבל חשבנו 'מה הסיכוי שבסוף זה ייפול על אותו יום'. אבל זה קרה. היום אני כבר חושב שזה באמת גורל".

 

ואיך מתכננים לחגוג יום הולדת משותף? "אנחנו תמיד חוגגים מן הסתם יחד, בהופעות וכדומה. עכשיו תהיה עוד סיבה למסיבה".

 

גם בית החולים קפלן מצטרף לחגיגה. אירית גזית, אחות מחלקת יולדות: "אני אחות 15 שנה ולא ראיתי מקרה שבו גם האבא, גם האימא וגם הבן נולדו באותו תאריך. אנחנו מתכננים לעשות משהו סמלי, נחגוג להם ונדליק עוד מעט נרות יום הולדת. הילד בריא ומטופל אצלנו במחלקת יולדות א' בחום ובאהבה".

 

המידע הראשוני התקבל באימייל האדום


פורסם לראשונה 15/05/2013 22:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משפחת גולדיאן בביה"ח. "עוד סיבה למסיבה"
מומלצים