שתף קטע נבחר

צילום: אליעד לוי, AFP

באר שבע עוד באבל: הנרצחת עם התאומים בחג

כל תמונה וכל מסרון מהתקופה האחרונה מקבלים משמעות חדשה בקרב המשפחות של הרוגי הטבח בבאר שבע. "החיים נפלאים", כתבה ענת אבן חיים ביום מותה. מאיר זיתון תועד בטיול שלו ושל זוגתו, שהפך לבילוי המשותף האחרון שלהם

בני משפחות הנרצחים במסע ההרג של איתמר אלון בסניף בנק הפועלים בבאר שבע, עדיין הלומים. הם כלל לא מצליחים לדמיין כיצד לעכל את גודל האובדן. התמונות, הסרטונים והמסרונים מהעבר הקרוב של הקורבנות רק מחדדים את גודל הטרגדיה, וכל מילה או תנועה שנראים בהם מקבלים משמעות חדשה.

 

עדכונים נוספים בעמוד הפייסבוק של ynet 

 

משפחתה של ענת אבן חיים (33) התכנסה בבית הוריה, שם עלעלו קרוביה בתמונות אחרונות שלה. אחת מהן נלקחה מאירוע חינה, שבו צולמה יחד עם שני ילדיה הפעוטים, תאומים שטרם מלאו להם ארבע שנים. בסרטון אחר היא שרה יחד עם אחד התאומים בחג הפסח. בוואטס אפ כתבה סטטוס חדש ביום מותה: "מתחילה מחדש. החיים נפלאים".

 

מיכל בן שטרית, שחולצה מהבנק על ידי המשטרה, שוחחה הבוקר עם ורד זיתון, אלמנתו של מאיר זיתון ז"ל, סגן מנהל הסניף, וסיפרה לה על רגעיו האחרונים. לפני כשבוע וחצי יצאו בני הזוג לטיול בבניאס לרגל יום הולדתו ה-40, טיול שהפך לבילוי האחרון שלהם יחד. ורד תיעדה את החוויה עת צילמה את הנסיעה המשותפת במכונית המשפחתית בעוד מאיר מספר מעט על הטיול.

 

ורד ומאיר זיתון בטיול האחרון ()
ורד ומאיר זיתון בטיול האחרון

עידן סברי. "הרגשה רעה" ()
עידן סברי. "הרגשה רעה"
  

משפחתו של אבנר כהן ז"ל, מנהל הסניף, התכנסה בביתה יחד עם חברים קרובים. התמונות האחרונות שלו עם בני משפחתו צולמו בבר המצווה של הבן שגיא.

 

נעמי סברי, אמו של עידן ז"ל, שחברו הטוב עומר ואליד נפצע באורח קשה, סיפרה על אותו יום: "מהבוקר היו לי תחושות לא טובות. כל הזמן אמרתי לעצמי, 'לא יודעת מה יש לי'. עידן היה בלי טלפון". לדבריה, הופתעה מהגעתו של שוטר לפתח ביתה. "בשעה חמש פתאום עמד שוטר עם שני אנשים על אזרחי. הוא שואל אותי, 'את נעמי?' ואז אמר, 'תקשיבי לי גברת, הבן שלך נהרג'. הוא נתן לי להתמוטט. אמרתי, 'זה לא ייתכן שזה הבן שלי'. השוטר הלך. זה לא היה אנושי. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו רגע".

 

על עידן סיפרה: "הוא היה מלאך, שהיה במקום הלא נכון. אני לא יודעת למה הוא התעקש לפתוח חשבון דווקא בבנק הזה". אחיו אריאל סיפר כי הוא ועומר ואליד היו חברים טובים. "אנחנו מקווים לבקר אותם", אמר. ואליד מאושפז בבית החולים סורוקה במחלקה לטיפול נמרץ. מצבו מוגדר יציב ובמגמת שיפור. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבנר כהן. אובדן גדול
ענת אבן חיים. הילדים התייתמו מאמם
מומלצים