שתף קטע נבחר

טויוטה פריוס בישראל: הוזלה ותוספת משפחתית

יבואנית טויוטה לישראל מתחילה בשיווק הפריוס-פלוס, גרסת שבעה נוסעים לפריוס ההיברידית והוותיקה. בנוסף, מחיר הפריוס הנטענת מרשת החשמל הוזל ל-180 אלף שקלים

מעט מאוחר מהתכנון המקורי, אבל בכל זאת כאן - טויוטה מתחילה לשווק בישראל את הפריוס-פלוס. יבואנית טויוטה, חברת יוניון מוטורס, החלה לשווק אצלנו את גרסת המינווואן לפריוס ההיברידית, פריוס-פלוס. מוביל הנוסעים יציע מקום לשבעה תודות למרכב גדול יחסית, ומחירו יעמוד על 176 אלף שקלים. במקביל מודיעה יוניון על הוזלת הפריוס פלאג-אין ההיבידית, הנטענת מרשת החשמל. זו תעלה מעתה 180 אלף שקלים, 10,000 שקלים פחות ממחירה עד עתה.

 

 

הפלוס עושה שימוש במערכת ההיברידית המוכרת של טויוטה, זו בה מצוידת גם הפריוס ה"רגילה" - מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע עזר חשמלי, המייצרים יחדיו הספק מרבי מוצהר של  136 כ"ס. לדברי טויוטה, צריכת הדלק הממוצעת-משולבת עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בלבד, עם פליטת המזהמים של 96 גרם לק"מ. אלה מסייעים לה לזכות בקבוצת ציון ירוק 2.

 

הפלוס ארוכה מהפריוס הרגילה, רחבה וגבוהה ממנה, וגם בסיס הגלגלים שלה ארוך באופן ניכר (שמונה ס"מ). זאת כדי לספק מקום ישיבה לשבעה נוסעים (שישה ונהג), כאשר שורת המושבים השלישית אינה מיועדת למבוגרים.  

 

אבזור הפלוס כולל את המערכות המקובלות בסדר לקטגוריה, כולל מרכז מידע-בידור עם מסך מגע בגודל "6 המוכר מדגמי טויוטה אחרים. בנוסף לכל מגוון החיבורים לאבזרים נלווים, מציעה הפלוס גם בקרת אקלים דיגיטלית. לדברי טויוטה, נפח תא המטען כאשר כל המושבים ניצבים עומד על 232 ליטרים צנועים, אך קיפול השורה השלישית מגדיל את הנפח ל-784 ליטרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פריוס פלאג-אין - פחות כסף
פריוס-פלוס - יותר נוסעים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים