שתף קטע נבחר

אמינות במכשירי שמיעה חובה. אז מי האמין ביותר?

בשנתיים האחרונות הוחלט במשרד הבריאות לתת הטבה לכבדי שמיעה מעל גיל 65, ולהעלות את סכום השתתפות קופות החולים ברכישת מכשירי שמיעה - רשת הדים יצאה לעזרת לקוחותיה ומציעה להם את המסלול המהיר שיביא אותם, תוך פגישה אחת, היישר למטרה הסופית - קבלת המכשיר המותאם בלעדית, לאחר בדיקת שמיעה מקצועית ותוך קבלת המענק המובטח בסל הבריאות

בשנתיים האחרונות הוחלט במשרד הבריאות לתת הטבה לכבדי שמיעה מעל גיל 65, ולהעלות את סכום השתתפות קופות החולים ברכישת מכשירי שמיעה. סל הבריאות מאפשר לכל מי שזקוק למכשיר שמיעה לקבל מענק של 3000 שקל, אך הדרך לקבלת המענק, ולרכישת המכשיר המתאים, ארוכה ורצופת בדיקות, תורים לרופאים, מילוי טפסים ועוד.

 

תקופה קצרה לאחר ההכרזה על ההטבה הזו, הסתבר כי קופות החולים הקשיחו את עמדותיהם לגבי קבלתה. מכתבות שפורסמו בעיתונים מאז, נשמעו טענות של ארגוני החולים הקובלים על סחבת ועל כך "שצריך לעבור חמישה שלבים של ביקורים נפרדים אצל רופאים ומכונים עד לרכישת המכשיר המיוחל". עוד נאמר בכתבות כי "נוצרו תורים ארוכים בהמתנה למכשיר ואנשים נאלצים להמתין למכשיר כחודשיים שלושה. במקרים כאלה אנשים מוותרים על המענק שנותנת להם המדינה וקונים את המכשירים מכספם", אמר אחד מראשי ארגוני החולים.

 

רשת הדים יצאה לעזרת לקוחותיה ומציעה להם את המסלול המהיר שיביא אותם, תוך פגישה אחת, היישר למטרה הסופית - קבלת המכשיר המותאם בלעדית, לאחר בדיקת שמיעה מקצועית ותוך קבלת המענק המובטח בסל הבריאות, בסך 3,000 שקלים לרכישת מכשיר אחד (6,000 שקלים לרכישת שני מכשירים). אם הלקוח יחליט להזמין את מכשירי השמיעה המתקדמים הדים HDS הוא יוכל ליהנות ממענק של 3,000 שקלים וגם מהטבה משמעותית של 20% הנחה מהדים.

 

לקוחות הדים יכולים בנוסף לרכוש טלפון סלולרי מיוחד לבעלי שמיעה לקויה מסוג DORO במחיר הזול ביותר בישראל מבין חברות הסלולר.

 

"מעגל הביטחון" של הדים

רשת הדים מעניקה ללקוחותיה מעגל ביטחון בעת רכישת מכשירי השמיעה של הרשת. מעגל הביטחון פועל בכמה היבטים:

  1. מתחיל בהתאמה אישית של מכשיר השמיעה בשיטת REM הייחודית לרשת הדים.
  2. ממשיך במסלול המהיר - רק פגישה אחת לבדיקת שמיעה והתאמת מכשיר אישית.
  3. אבחון ואיתור צרכים על ידי אודיולוג (מומחה שמיעה).
  4. ביטוח אחריות מקיף על קלקול, אובדן או שבר.
  5. מכשיר חלופי, עד לתיקון המכשיר האישי.
  6. אחריות ושירות בכל סניפי הרשת, גם בחו"ל.

 

בניגוד לגופים אחרים שבשל העדר מעבדות עצמיות מפנים את הלקוחות ליבואן, רשת הדים הינה גם יבואן, גם יצרן וגם משווק, ובבעלותה ובשליטתה מעבדה מקצועית מרכזית. אחריות מקיפה לתיקונים, חבילת הביטוח המקיף (טוטאל - לוס) מכסה גם במקרים של אובדן או שבר.

 

ענת כוכבא, מנכ"ל רשת הדים, אומרת: "הכיסוי הביטוחי שהדים מציעה נותן מענה ייחודי שאף גורם אחר בתחום לא מספק. האחריות של הדים היא מלאה וישירה ואינה מותנית או תלויה ביצרן או יבואן כזה או אחר".

 

הדים עד הבית

רשת הדים הנהיגה שירות מצוין ללקוחות שאינם יכולים להגיע לסניפי הרשת. הם מתקשרים ומפרטים את הצרכים הכלליים שלהם, מתאמים ביקור בית וקלינאית תקשורת/ אודיולוג וסייעת מבצעים בדיקת שמיעה והתאמת מכשיר בביתו של הלקוח. לאחר פגישה ראשונה הם חוזרים לבית הלקוח עם מכשירי שמיעה מתקדמים מותאמים אישית. השירות מתאים לדיירי דיור מוגן, לחברי קיבוצים ומוסדות ולכל מי שמרותק לביתו.

 

המסלול המהיר של הדים, התאמת מכשירי שמיעה בשיטת REM שפותחה על ידי החברה, האחריות והביטוח שהרשת מעניקה, כל אלה מעידים על החדשנות והיצירתיות של הרשת ועל השאיפה לשיפור מתמיד של מוצריה.

 

לקוחות רשת הדים מודעים למאמצים שעושה החברה בעבורם. לכן זוכה החברה פעם אחד פעם במקום הראשון בסקרי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "המבחן של המדינה".

 

הדים הרשת הגדולה לשיקום השמיעה והדיבור שהוקמה בשנת 1989 מונה 17 סניפים ברחבי הארץ. כל הסניפים בבעלות ישירה של המכון ועובדים ע"פ אותם נוהלי עבודה.

 

טל ארצי 2254* אתר הבית: www.hedim.co.il

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים