שתף קטע נבחר

המירוץ לנשיאות: מי תגלם את הילרי קלינטון?

סקרלט ג'והנסון, ריס ווית'רספון, ג'סיקה צ'סטיין ואמנדה סייפריד מתחרות על התפקיד הראשי לסרט "רודהאם", המבוסס על דמותה של הילרי קלינטון הצעירה. "כולן שחקניות נפלאות", אמר הבמאי ג'יימס פונסולד. מי הכי מתאימה לדעתכם?

החל המירוץ לנשיאות ארצות הברית - כלומר לדמותה של הילרי קלינטון, שבוודאי תתמודד על התפקיד בבחירות הבאות, ובינתיים מקבלת סרט משלה. קוראים לו "רודהאם", ויביים אותו ג'יימס פונסולד על פי תסריט של יאנג איל-קים (לא, אין מדובר בן משפחת הרודנים מצפון קוריאה, אלא באזרח אמריקני ממוצא קוריאני). עכשיו הגיע השלב בו מתלבטים בהפקה במי לבחור לתפקיד הראשי, ומועמדות יש ארבע: סקרלט ג'והנסון, ריס ווית'רספון, ג'סיקה צ'סטיין ואמנדה סייפריד.

 

צ'סטיין, ווית'רספון, ג'והנסון וסייפריד. מי תהיה הילרי קלינטון? (צילום: MCT, gettyimages) (צילום: MCT, gettyimages)
צ'סטיין, ווית'רספון, ג'והנסון וסייפריד. מי תהיה הילרי קלינטון?(צילום: MCT, gettyimages)

 

העלילה של "רודהאם" מבוססת על ימיה של הילרי רודהאם כעורכת דין צעירה בשנות ה-70 בוושינגטון. היא משתלבת בוועדת הקונגרס שכונסה לרגל הדחת ריצ'רד ניקסון, כשברקע מתגבשת מערכת יחסים עם עורך דין צעיר מארקנסו, ביל קלינטון. התסריט אגב, דורג רביעי ב"רשימה השחורה" לשנת 2012 - רשימת התסריטים שהאולפנים מעוניינים להפיק.  

 

אז מי הכי מתאימה לגלם את רודהאם, שמאז ימיה כעורכת דין צעירה ומבטיחה, הפכה לאשת הנשיא, סנטורית ומזכירת המדינה האמריקנית בממשל ברק אובמה האחרון? "הן כולן שחקניות נפלאות", אמר הבמאי פונסולד.

 

"אנחנו ברי מזל שכל כך הרבה שחקנים מעוניינים לגלם את התפקידים הללו. אנחנו בעמדה מצוינת. בלי קשר להשתייכות הפוליטית של אנשים, או הדרך בה הם חשים כלפי הילרי קלינטון, לא תמצא ביניהם כאלו שמפקפקים בפקחותה והמניע שלה. אני רוצה שחקנית נהדרת שיכולה להכיל את כל זה". על פי פיסות תסריט שהודלפו לתקשורת, העלילה כוללת בין השאר סצנות מין.

 

"לא כתבתי את '50 גוונים של אפור של רודהאם', כפי שדיווחו כמה מאמצעי התקשורת", אמר התסריטאי יאנג איל-קים, "אני אדם חסוד וחסר דימיון. תהליך גיבוש הטיוטה הסופית לסרט עדיין מתמשך כך שאינו יודע אם יהיו סצנות סקס. היא היתה אישה מושכת בת 26 עם עתיד מזהיר - וזה הנושא העיקרי שלנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
הילרי קלינטון האמיתית. כבוד
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים