שתף קטע נבחר

רכבת ההפתעות: נסיעה משותפת לארדן וביידן

השר להגנת העורף עשה דרכו מניו יורק לוושינגטון, כשלפתע נכנסו לקרון עשרות מאבטחי השירות החשאי. כמה דקות לאחר מכן נכנס במפתיע סגן הנשיא האמריקני ושוחח איתו על סוריה

הפתעה חיכתה אתמול (א') לשר להגנת העורף גלעד ארדן השוהה בארצות הברית, בעת שנסע ברכבת מניו יורק לסדרת פגישות בוושינגטון. במהלך הנסיעה נכנס לקרון שלו לא אחר מסגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מלווה בעשרות מאבטחי השירות החשאי, שהתיישב לידו לשיחה ידידותית.

 

רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו את דעתכם בפייסבוק שלנו ואת התגובות הנבחרות נפרסם לכולם

 

תופס מקום. ביידן על הרכבת ()
תופס מקום. ביידן על הרכבת

 

ארדן וביידן, יחד בקרון ()
ארדן וביידן, יחד בקרון

 

קודם לכן השתתף ארדן במצעד הזדהות גדול עם ישראל ברחובות ניו יורק. לאחר מכן עלה על רכבת לבירה כדי לפגוש שם את השרה לביטחון המולדת, ג'נט נפוליטנו, בכדי לקדם שיתופי פעולה בנושאי העורף.

 

כתבות נוספות בערוץ החדשות של ynet:

 

כשהרכבת נעצרה בדלאוור הורגשה תכונה בתחנה: לתוך הרכבת נכנסו במהירות 30 אנשי השירות החשאי מלווים בכלבי גישוש. המשלחת הישראלית נדרכה, אבל אז נכנס לקרון ביידן, והתיישב שתי שורות לפני השר הישראלי. בינתיים זיהה אחד ממאבטחיו של ביידן איש מהיחידה לאבטחת אישים של השב"כ ובירר איתו מי האישיות שהוא מלווה. משהתברר לו שמדובר בשר ישראלי הוא עדכן את ביידן, שניגש לארדן,

לחץ את ידו והתיישב לידו לשיחה ידידותית עד שהרכבת הגיעה לוושינגטון.

 

ביידן סיפר לארדן שגם כסנאטור וגם כסגן נשיא הוא נוסע רבות ברכבת מדלאוור לוושינגטון אף שאנשי הביטחון שלו לא אוהבים את זה. הוא הסביר שהוא מעדיף נסיעה ברכבת כדי לעודד אמצעי תחבורה חסכוני שלא גורם לפקקים או תאונות דרכים. הם שוחחו על הנושא האקולוגי אחרי שארדן סיפר לסגן הנשיא על פעילותו כשר להגנת הסביבה.

 

לאחר מכן דיברו השניים בקצרה על הנפיצות של המצב בסוריה. ארדן הודה לסגן הנשיא על התמיכה ועל המחויבות ארוכת השנים שלו לביטחון ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים