שתף קטע נבחר

בנו הצעיר של לפיד נכח בישיבת קבינט סגורה

בזמן שקבינט הדיור אישר אתמול את תוכנית הדיור הממשלתית ישב בחדר אורח לא צפוי - ליאור לפיד בן ה-17. אביו השר הסביר: "הזמנתי אותו לצהריים והוא חיכה. רק שלא יתלונן למועצה לשלום הילד כי השתעמם"

ליאור לפיד, דור שלישי בכנסת? בישיבה סגורה של קבינט הדיור אתמול (יום ב') היה אורח לא צפוי - וכזה שגם לא נמנה עם חברי הקבינט, או אפילו עם חברי הכנסת. לצד השרים אורי אריאל, סילבן שלום, ישראל כץ, גדעון סער, עמיר פרץ ויאיר לפיד, נכח בישיבה גם בנו בן ה-17 של האחרון. לפיד האב הסביר: הוא בסך הכול חיכה שנצא לארוחת צהריים.

 

רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו את דעתכם בפייסבוק שלנו ואת התגובות הנבחרות נפרסם לכולם

 

לפיד ובנו ליאור. נאלץ לחכות בדיון (צילום: יריב כץ) (צילום: יריב כץ)
לפיד ובנו ליאור. נאלץ לחכות בדיון(צילום: יריב כץ)

 

לפיד הצעיר, כך מתברר עתה, היה עד לאישור תוכנית הדיור הממשלתית, שהתקבלה ברוב קולות בישיבה, לרבות היעד לשנה הקרובה: בניית 25 אלף דירות והוצאת 80 אלף היתרי בנייה. עם זאת,

הפרק בתוכנית הנוגע לשינוי הקריטריונים לקבלת דיור בר-השגה לא אושר עקב אי-הסכמה בין השרים, וההכרעה בעניינו נדחתה לישיבה הבאה של הקבינט בעוד כשבועיים.

 

נוכחות קרוב משפחה של שר במעמד קבלת ההחלטות הרגישות ביותר של הממשלה הינה דבר חריג ביותר, אולם לפיד, שהגיב לטענות על כך שנוכחות בנו בישיבה הייתה לא ראויה, לא נשמע מתרגש מהעניין. "הזמנתי את בני בן ה-17 לארוחת צהריים והכרחתי אותו להמתין לי בדיון שנמשך שעתיים בקבינט הדיור", הוא הסביר, "אני מקווה שהוא לא יפנה למועצה לשלום הילד ויתלונן ששעממתי אותו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
לפיד ולפיד. מטפח את הדור הבא
צילום: יריב כץ
מומלצים