שתף קטע נבחר

בועז טופורובסקי: נרדם בלשכה - והתעורר ברשת

חבר הכנסת הטרי צילם את עצמו רגע לפני שינה בלשכה לפנות בוקר ללא חולצה. הרשת כמובן הפכה אותו למם והוסיפה פרשנות שלה למבט החודר שלו בתמונה

יודע כל מי שמעלה תמונה לפייסבוק, ולא רק אם הוא מפורסם או איש ציבור (אם כי זה עוזר), שביום מן הימים הוא יכול להצטרף בעל-כורחו לפרויקט "יום אחד נהפוך למם". נתיני אומת הפייסבוק לוקחים את התמונה, ובעריכה גרפית פשוטה מוסיפים את טוקבקיהם ופרשנויותיהם, מעלים, מקבלים לייק והגולשים צוחקים.

 

הבוקר הצטרף לפרויקט הוותיק חבר הכנסת בועז טופורובסקי ממפלגת יש עתיד. בתמונה שהעלה לפייסבוק הוא כתב "4:51 לפנות בוקר הולך לישון בלשכה בכנסת" ופירט על הפעילות הפרלמנטרית הארוכה של הערב הקודם. טופורובסקי ציין ש"מזל שיש מקלחת בלשכה" והלך לישון. הממיסטים, מצידם, רק התחילו את היום שלהם. טופורובסקי לא הגיב לעניין בפייסבוק שלו, וגם לא מסר לנו תגובה כששאלנו מה דעתו על העניין.

 

עדכון: טופורובסקי פרסם תגובה בפייסבוק שלו: "78 מילים הפסידו לתמונה אחת. לרגע הופתעתי מהקרקס שעשו מהתמונה שלי, אבל אם זה גרם להרבה אנשים להבין שהח״כים החדשים הובילו חקיקה (ביזמת חה״כ עליזה לביא ושולי מועלם-רפאלי) שבזכותה מעתה והלאה דיינים ייבחרו גם על ידי נשים, אז אני מקבל את הכל באהבה. מעתה והלאה אלך לישון בחליפה." 

 

 

 

צופים במאסטר שף? אחלה, תסבירו את הבדיחה של רז ציפריס, למי שלא צופה. בעצם, אפשר כבר להבין מההקשר.

 

את הסיפור (הכנראה בידיוני) של אוהב כהן על הבחורה שיצא איתה ולא הבינה במשקאות או במוזיקה אתם מכירים? אשריכם. זו ההשראה לתגובה של דן קופר.

 

 

אאוץ' ג'ון בראון. אאוץ'.

 

 

ועוד מבית מדרשו של רז, שקיבל השראה משרת הבריאות יעל גרמן, שהגיבה "אויויוי" למצביע שהביע אכזבה ממפלגתה.

 

 

ועבגד עם התגובוווות שלו.

 

 

עוד אחד שחלק כבוד - עמוד ממים של סטודנטים באונ' תל אביב. היוצר עצמו לא חתום על היצירה.

 

 

 


פורסם לראשונה 11/06/2013 17:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים