שתף קטע נבחר

העברות: בייל לפ.ס.ז'? פברגאס מכחיש עזיבה

ה'דיילי-מייל' טוען שאלופת צרפת תציע 85 מיליון ליש"ט עבור כדורגלן השנה באנגליה. קשר ברצלונה מבהיר: "טוב לי בקאמפ נואו". וגם: איסקו יצטרף לפלגריני במנצ'סטר סיטי?

כדורגלן העונה בפרמייר-ליג, גארת' בייל, נמצא זה תקופה תחת הרדאר של ריאל מדריד. נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, אף הכריז כי "בייל נולד לשחק בריאל". בינתיים, למירוץ אחר הפנומן הוולשי הצטרפה שחקנית נוספת, פריז סן ז'רמן, שלפי דיווחים ב'דיילי-מייל' האנגלי מוכנה לשלם 85 מיליון ליש"ט כדי לצרפו לשורותיה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

האלופה הצרפתית הוציאה למעלה מ-200 מיליון ליש"ט על רכש מאז עברה לבעלות קטארית וכעת שמה לה למטרה להחתים גם את בייל שכבש העונה 26 שערים במדי טוטנהאם. מנגד, מנג'ר התרנגולים אנדרה וילאש בואש, מעוניין לצרף את קשר מנצ'סטר סיטי, גארת' בארי.

 

היכולת ביורו הקפיצה את המניות שלו. איסקו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
היכולת ביורו הקפיצה את המניות שלו. איסקו(צילום: עוז מועלם)

 

"אם מועדון ירצה לפתות את טוטנהאם, הוא יצטרך לשלם כסף רב, אולי אפילו סכום שיהווה העברת שיא", אמר זינאדין זידאן, המנהל הספורטיבי של ריאל. "כיום יש אולי ארבעה-חמישה מועדונים בעולם שמסוגלים לעמוד בסכומים הללו".

 

במנצ'סטר סיטי מקווים שמינויו הצפוי של מנואל פלגריני למנג'ר הקבוצה יסייע בהבאתו של איסקו, כוכב הנבחרת הצעירה של ספרד. הקשר בן ה-21, שמחוזר גם כן ע"י ריאל מדריד, צפוי לעזוב את מלאגה שהושעתה ע"י אופ"א מהשתתפות במפעלים האירופיים.

 

מכחיש את הספקולציות. פברגאס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מכחיש את הספקולציות. פברגאס(צילום: AFP)

 

ומה עם ברצלונה? ססק פברגאס, ששמו נקשר למנצ'סטר יונייטד ואף לקאמבק אפשרי לארסנל, הבהיר כי אין לו כל כוונה לעזוב את קאמפ נואו בזמן הקרוב: "תמיד אמרתי שטוב לי בברצלונה. מי שאומר שאני רוצה לעזוב מעולם לא דיבר איתי או עם הסוכן שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים