שתף קטע נבחר

שמעון אבוחצירה סיכם במכבי חיפה

הירוקים נפגשו עם חלוץ קריית שמונה, שיצטרף לארבע שנים: "מאז שאני ילד אני חולם להגיע לקבוצה הזו, מקווה שהחתימה הרשמית תהיה בקרוב". המועדון קרוב לסיכום עם תמיר כהן לגבי התרת חוזהו

במכבי חיפה היו לחוצים למצוא חיזוק להתקפת הקבוצה, והערב (ב') סיכמו שם עם החלוץ שמעון אבוחצירה מעירוני קריית שמונה. ראשי המועדון הירוק נפגשו עם אבחוצירה וסוכנו יוסי גאייר, והצדדים צפויים לחתום בימים הקרובים על חוזה לארבע עונות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אבוחצירה מסר: "הגענו לסיכום. מכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל, מאז שאני ילד אני חולם להגיע לקבוצה הזו, אבל אני לא רוצה להקדים את המאוחר. הבנו את הרצונות האחד של השני ואני מקווה שחתימה רשמית תהיה בקרוב".

 

אבוחצירה. מתקרב לחיפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אבוחצירה. מתקרב לחיפה(צילום: אורן אהרוני)

  

שני המועדונים כבר השלימו עסקת חליפין במסגרתה עבר אלעד גבאי לירוק תמורת עודד אלקיים, שעשה את הדרך ההפוכה לאלופה היוצאת. שלומי אזולאי, שקיבל הודעה על שחרורו מאריק בנאדו, הביע רצון להגיע לק"ש, אך המאמן ברק בכר עדיין מתלבט לגביו.  

 

תמיר כהן קרוב לסכם על פרידה ממכבי חיפה

המועדון הירוק קרוב לסיכום עם תמיר כהן על התרת חוזהו לעונה הקרובה. כהן מחזיק בחוזה של 300 אלף יורו לעונה הקרובה אך המאמן אריק בנאדו הבהיר כי איננו מעוניין בשירותיו. הצדדים קרובים לסיכום על פרידה וחיפה צפויה לצפות את השחקן על ידי השלמת שכרו בקבוצה בה יסכם. בחיפה מעריכים שגודל הפיצוי יהיה 200 אלף יורו.

 

בינתיים במועדון עוקבים אחר מצבו הבריאותי של החלוץ דינו אנדלובו לו הובהר כי אם לא יחלים עד לפתיחת העונה יושאל למועדון אחר וחלוץ זר יובא במקומו.

 

אנדלובו. יישאר רק אם יחלים (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
אנדלובו. יישאר רק אם יחלים(צילום: גיל נחושתן)

 

בכל הקשור להעברת

 אייל גולסה לקלאב ברוז' הבלגית עדיין קיימים פערים גדולים בין הצדדים. הבלגים מוכנים לשלם שישה מיליון ש"ח עבור הקשר בעוד הירוקים דורשים לפחות 10 מיליון ש"ח.

 

הפועל באר שבע מגלה עניין בבלם הקבוצה, אנדרי פיליאבסקי ובחלוץ סינטיהו סלליך. הקשר הספרדי, רובן ראיוס יצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי הקרוב.

  

מוחמד כליבאת החוזר לחיפה אחרי תקופת השאלה צפוי לחתום על חוזה למספר עונות.


פורסם לראשונה 17/06/2013 09:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
שמעון אבוחצירה
צילום: אפי שריר
מומלצים