שתף קטע נבחר

צילום: AFP

ווימבלדון: פדרר ונאדאל ייפגשו ברבע הגמר?

השווייצרי שמחפש תואר שמיני בטורניר הדשא היוקרתי, יפתח מול הנסקו (47) ובהמשך צפוי לפגוש את יריבו הנצחי. הגרלה נוחה לנובאק ג'וקוביץ'. נשים: סרינה וויליאמס צפויה לטייל לגמר

הטניסאים והטניסאיות כבר מכינים את החולצות הלבנות, הפועלים כבר הספיקו לגזום קצוץ את הדשא, הקהל יקווה שלא יירד גשם והדוכנים כבר מלאים עם התותים והקצפת - ווימבלדון 2013 יוצא לדרך.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הבוקר (ו') נערכה בלונדון הגרלת הסיבוב הראשון של טורניר הגראנד סלאם השלישי העונה, שייפתח בתחילת השבוע הבא על מגרשי הדשא בבירת אנגליה, במתחם 'אול אינגלנד קלאב' שבפרברי דרום העיר.

 

פדרר ומארי לאחר הגמר ב-2012 (צילום: EPA ) (צילום: EPA )
פדרר ומארי לאחר הגמר ב-2012(צילום: EPA )

 

אלוף השנה שעברה, רוג'ר פדרר (3), יפתח את מסע ההגנה על התואר נגד ויקטור הנסקו הרומני (47 בעולם), וצפוי להזיע לא מעט במסע לעבר הזכייה השמינית שלו בווימבלדון.

 

בסיבוב הרביעי צפוי השווייצרי לפגוש במדורג 15, ניקולאס אלמגרו, ואם לא יהיו תקלות יוצאות דופן, ברבע הגמר יפגוש בספרדי נוסף - רפאל נאדאל, שמחפש תואר שלישי על הדשא בווימבלדון, וראשון מאז 2010.

 

ב-2012 הוא נעצר בחצי הגמר. ג'וקוביץ' (צילום: AP) (צילום: AP)
ב-2012 הוא נעצר בחצי הגמר. ג'וקוביץ'(צילום: AP)

 

ממלכה שלמה תחזיק אצבעות לאנדי מארי,

שהפסיד אשתקד בגמר. הסקוטי בן ה-26 יפתח את הופעותיו בטורניר מול בנג'מין בקר הגרמני (95 בעולם) ועשוי לפגוש ברבע הגמר את ג'ו ווילפריד צונגה. אם ינצח את הצרפתי, צפוי אלוף ארה"ב להתמודד מול המנצח במפגש בין פדרר לנאדאל.

 

המדורג 1 בעולם, הסרבי נובאק ג'וקוביץ', זכה להגרלה קלה יותר. בסיבוב הראשון יתמודד נגד פלוריין מאייר הגרמני וצפוי לפגוש בהמשך הדרך את טומי האס ותומאס ברדיך. יריבו בחצי הגמר עשוי להיות דויד פרר.

 

לא נראה שיש מישהי שמסוגלת לעצור אותה. סרינה וויליאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא נראה שיש מישהי שמסוגלת לעצור אותה. סרינה וויליאמס(צילום: AFP)

 

נשים: סרינה צפויה לטייל לגמר

המדורגת הבכירה אצל הנשים, סרינה וויליאמס,

לא צפויה להיתקל בקשיים בדרך לשלבים המאוחרים. אלופת 2012 תפגוש בסיבוב הראשון את מנדי מנילה מלוקסמבורג. בהמשך היא צפויה להיתקל באנג'ליק קרבר (7), ובחצי הגמר בנה לי (6) או אגנשקה רדוונסקה (4).

 

ויקטוריה אזרנקה (2 בעולם), שמעולם לא הגיעה לגמר בווימבלדון, צפויה לפגוש בחצי הגמר את פטרה קביטובה הצ'כית (8). מריה שראפובה, שאוטוטו תחגוג עשור לזכייה היחידה שלה בטורניר היוקרתי, תחל את דרכה במשחק מול כריסטינה מלדיניץ' וצפויה בהמשך להיתקל במריון ברטולי (15) ובשרה אראני (5).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים