שתף קטע נבחר

יש מאמן: אלי כהן סיכם לעונה בבית"ר ירושלים

מאמנה של הפועל ר"ג בעונה שעברה נפגש עם קורנפיין ונציגיו של אלי טביב בבית וגן, וסיכם את תנאיו לעונה הקרובה: "צריך להחזיר את בית"ר לצמרת הכדורגל". כהן ביקש למנות את אלכס ברמכר לעוזרו. המינוי כפוף לאישור ההתאחדות להעברת הבעלות לידי טביב

אלי טביב טרם הוכרז באופן רשמי כבעלים של בית"ר ירושלים, אך הוא לא מבזבז זמן. הבוקר (א') הגיעה הקבוצה מהבירה לסיכום עם אלי כהן, מאמנה של הפועל ר"ג בעונה החולפת. כהן (52) זומן לפגישה בבית וגן עם נציגיו של טביב וכן עם היו"ר איציק קורנפיין, וסיכם עקרונית את תנאיו לעונה אחת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מחר (ב') אמורה להיערך ישיבה של הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל, שתדון באישור העברת הבעלות בבית"ר מארקדי גאידמק לאלי טביב, לפי החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים מיום חמישי האחרון. אם הוועדה תאשר את המהלך, טביב יחזיק ב-75 אחוזים מהבעלות ועמותת האוהדים ב-25 אחוזים. מינויו של כהן למאמן כפוף להכרזת ההתאחדות, והחתימה הפורמאלית תבוצע רק לאחר מכן. 

 

כהן מגיע לפגישה, הבוקר. מקורבי טביב: "מי לא רוצה לאמן את בית"ר?" (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
כהן מגיע לפגישה, הבוקר. מקורבי טביב: "מי לא רוצה לאמן את בית"ר?"(צילום: אלכס קולומויסקי)
 

טביב ונציגיו החליטו ללכת על כהן, שהוביל את ר"ג לזכייה בגביע המדינה אך גם ירד עמה לליגה הלאומית, לאחר שיוסי מזרחי סיכם במכבי נתניה. גם שמו של ראובן עטר הוזכר כמועמד לאימון הקבוצה.

 

כהן צפוי להשתכר כ-100 אלף דולר לעונה ויתחיל מיד בהכנות לעונה הקרובה. בשבוע הקרוב כהן יזמן מספר משחקני הקבוצה לשיחות ובהמשך יפתח באימונים. אגב, במהלך הפגישה ביקש המאמן למנות את אלכס ברמכר לעוזרו, את דני ביבס למאמן כושר ואת גבי בורשטיין למאמן שוערים.

 

את העונה החולפת סיים כהן עם זכייה בגביע, וירידה לליגה הלאומית (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
את העונה החולפת סיים כהן עם זכייה בגביע, וירידה לליגה הלאומית(צילום: עוז מועלם)

 

"בית"ר זה מועדון מפואר עם מסורת וקהל גדול ותומך. אני מתרגש ורוצה להתחיל כבר לעבוד", אמר כהן ל-ynet ספורט. "יש הרבה עבודה. הרבה קבוצות כבר התחילו להתאמן. את בית"ר צריכים להחזיר למקום שלה בצמרת הכדורגל הישראלי".

 

בית"ר תהיה התחנה השישית בקריירת האימון של כהן.

קדמו לה הפועל ר"ג (שלוש קדנציות), מכבי הרצליה, צפרירים חולון, הפועל רעננה והפועל עכו. ברזומה של המאמן שתי זכיות בגביע המדינה (2003, 2013) והעפלה לליגת העל עם רעננה (2009).

 

השחקנים הבכירים זומנו לשיחות

עמית בן שושן, קובי מויאל, ערן לוי, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי ואוהד סיידוף זומנו ליום שלישי לשיחות על הארכת ההתקשרות עמם. במועדון מעוניינים גם שדינו שקוורץ ימשיך. אופיר קריאף, ממצטייני העונה שעברה, עשוי לזכות לשדרוג בשכרו. השוער אריאל הרוש ימשיך בהתאם לחוזהו. חן עזריאל, שכרטיסו שייך למכבי חיפה, רוצה להמשיך גם כן כמושאל.

 

שכרו ישודרג? אופיר קריאף (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
שכרו ישודרג? אופיר קריאף(צילום: גיל נחושתן)

 

ראש העיר, ניר ברקת, הבטיח לסייע למועדון בעונה הקרובה בגיוס תרומה של כ-2.5 מיליון שקל. בסביבת טביב ציינו: "ברקת וטביב הולכים יחדיו ויצעידו את בית"ר קדימה".

 

בית"ר בוחנת אפשרויות להתחזק ורשימת המועמדים גדולה, כשלטביב ואנשים מתקשרים סוכנים ומקורבים של שחקנים רבים. נכון להיום מרשימת החיזוק אפשר להקים יופי של קבוצה ונמצאים בה: ישראל זגורי, בן והבה, מאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן, גיא אסולין, אבירם ברוכיאן, אנדרי פיליאבסקי, סטפאן שצ'פוביץ' וניסו קפילוטו.

פורסם לראשונה 23/06/2013 07:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
אלי כהן, הבוקר בבית וגן
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים