שתף קטע נבחר

רשמית: דוק ריברס מונה למאמן לוס אנג'לס קליפרס

המאמן שהוביל את בוסטון בתשע השנים האחרונות לאליפות אחת, יוצג היום באופן רשמי כמאמנם החדש של כריס פול ובלייק גריפין, כמו גם כסגן הנשיא לענייני כדורסל. הסלטיקס יקבלו בתמורה בחירת דראפט בסיבוב הראשון של 2015

אחרי ימים ארוכים של משא ומתן, התקרבות והתרחקות, שמות שעלו וירדו, לוס אנג'לס קליפרס הודיעה רשמית לפנות בוקר (ד') כי דוק ריברס יהיה מאמן הקבוצה בשלוש השנים הקרובות לאחר שחתם על חוזה בסך 21 מיליון דולר.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המאמן שהיה עדיין תחת חוזה בבוסטון סלטיקס, קיבל את האישור הסופי מהירוקים לעבור לקליפרס, בה ישמש גם כסגן נשיא לענייני כדורסל, וזאת בתמורת לבחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2015. הדיבורים שהיו בתחילה על קווין גארנט או על שחקנים נוספים שיעברו בטרייד כזה או אחר, ירדו מהפרק. על פי אחד הדיווחים, בחוזה שנחתם הוסכם כי אף שחקן לא יעבור בין הקבוצות במהלך העונה הקרובה.

 

הקדנציה של ריברס בסלטיקס הגיעה לשיאה בקמפיין האליפות ב-2008 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הקדנציה של ריברס בסלטיקס הגיעה לשיאה בקמפיין האליפות ב-2008(צילום: רויטרס)

 

מסיבת העיתונאים הרשמית בה יוצג ריברס כמאמנם החדש של כריס פול

ובלייק גריפין צפויה להתרחש ב-14:00 אחר הצהריים, שעון לוס אנג'לס. בכך יסגור המאמן מעגל ויחזור לקבוצה בה שימש כרכז בעונת 1991/92.

 

ריברס הפך במהלך תשע שנותיו בבוסטון סלטיקס לאחד המאמנים המצליחים בליגה כשרשם אחוז ניצחונות של 57.6, הוביל את הסלטיקס לאליפות (2008) ראשונה מאז שנות השמונים, הגיע איתה פעם נוספת לגמר (2010) וזכה 6 פעמים בראשות הבית האטלנטי.

 

כעת המשימה של ריברס תהיה להפוך את קבוצת השואו-טיים של הקליפרס, שנכשלה שנה שנייה ברציפות בשלב חצי גמר המערב, לקבוצת המועמדת לאליפות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים