שתף קטע נבחר

דירק נוביצקי פנה לדווייט הווארד: "בוא לדאלאס"

המרדף אחר הסנטר שצפוי להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב נמשך. כוכב המאבריקס התקשר לשחקן וניסה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה. "כשהוא טוב, הוא השחקן הכי דומיננטי בליגה". ריי אלן ממשיך במיאמי, ברוקלין רוצה את ג'ייסון קולינס, הספורטאי ההומוסקסואל הראשון שיצא פומבית מהארון

אחרי הדראפט המפתיע של 2013 ואחרי הטרייד הענק בין בוסטון לברוקלין, מסתמן הסיפור הגדול הבא בקיץ הקרוב ב-NBA – דווייט הווארד.

 

 

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

דיווחים בארצות הברית רמזו כבר ביום חמישי כי הסנטר, אשר יהפוך החל מחודש יולי לשחקן חופשי מוגבל (ללייקרס זכות ראשונים עליו, אך הוא רשאי לעבור לכל קבוצה), אינו מעוניין ככל הנראה להמשיך בלוס אנג'לס וכבר מחפש לעצמו חלופה מתאימה על מנת לזכות באליפות. בין השמות שהוזכרו היו יוסטון, אטלנטה ודאלאס.

 

האחד יעבור לדאלאס, השני לברוקלין? הווארד וקולינס (צילום: AP) (צילום: AP)
האחד יעבור לדאלאס, השני לברוקלין? הווארד וקולינס(צילום: AP)

 

אלופת 2011 עושה מאמצים כבירים על מנת להביא את הווארד, ואפילו "שלחה למערכה" את הנשק הכי כבד שלה – דירק נוביצקי. "פניתי לדווייט ואמרתי לו כמה נשמח לקבל אותו לקבוצה", אמר הגרמני בן ה-35, שרוצה הזדמנות אחרונה לטבעת נוספת לפני סיום הקריירה.

 

"באמת שהתקשרתי אליו רק בשביל זה. זה לא שאנחנו מדברים באופן קבוע כל יום. לא סימסתי לו או כתבתי מכתב, זו הייתה רק שיחת טלפון קצרה, זה הכל. לדעתי, כשהוא בריא, הוא השחקן הכי דומיננטי בליגה. הוא הוכיח את זה בסיום העונה האחרונה בשני צדי המגרש. הוא חיה על הפרקט. זה יהיה נהדר להיות איתו בקבוצה, אבל נצטרך להמתין ולראות".

 

צריך להזכיר כי נוביצקי, אשר הרוויח רק בעונה החולפת כ-20 מיליון דולר, הצהיר כבר לא פעם כי יהיה מוכן לקצץ משמעותית בשכרו על מנת לחזק את המאבריקס במטרה, אולי, להחזיר את תואר האליפות לטקסס.

 

הווינר הגדול של גמר 2013 ממשיך לעוד עונה במיאמי. ריי אלן (צילום: AP) (צילום: AP)
הווינר הגדול של גמר 2013 ממשיך לעוד עונה במיאמי. ריי אלן(צילום: AP)

 

ובחדשות אחרות: ריי אלן ממשיך במיאמי. הקלע המצוין בן ה-37 שזכה החודש באליפות השנייה שלו בקריירה כשניצח בגמר עם מיאמי את סן אנטוניו, החליט לממש את האופציה שלו בחוזה ולהמשיך לעונה נוספת בהיט עם שכר של 3.2 מיליון דולר בלבד (לעומת 12 שהרוויח בימיו בבוסטון).

 

בנוסף לשחקן שקלע את מספר השלשות הגדול בהיסטוריה של הליגה, גם ראשארד לואיס וג'יימס ג'ונס הוותיקים מימשו את החוזים שלהם ויישארו לעונה נוספת במיאמי. כעת המטרה הבאה עבור המועדון – מייק מילר.

 

וגם: ברוקלין נטס ממשיכה לעשות כותרות. אחרי הטרייד המפוצץ, בארה"ב מדווחים כי הקבוצה של ג'ייסון קיד מעוניינת בסנטר ג'ייסון קולינס. למי ששכח, מדובר בספורטאי הפעיל הראשון בהיסטוריה של ארה"ב שיצא רק לפני חודשים אחדים מהארון והודה כי הוא הומוסקסואל. חיזוק אמיתי, או רק בשביל הכותרות?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים